kiedyś byłem posiadaczem W124 300CE, 12v, 188KM, KE-Jetronic.
Spalanie trasa 7l z kawałkiem/100km przy 90-130km/h po pełnej regulacji oczywiście. Można było jeszcze, ponieważ na analizatorze spalin wyszło, że mam za bogatą mieszankę.
Na początku po kupnie założyłem gaz i go zdemontowałem.
Na dziś dzień wymyśliłem rozwiązanie, które można zastosować przy mechanicznych wtryskach. Nie wiem do końca jeszcze z jakim skutkiem - nie testowałem tego. Jest z tym trochę pracy: pomiędzy rozdzielaczem paliwa a wtryskami trzeba by było założyć elektrozawory, które odcinają dopływ paliwa do wtryskiwaczy podczas jazdy na LPG, ale paliwo by krążyło przez rozdzielacz i wracało do baku. Rozdzielacz jest smarowany paliwem i wyłączanie pompy paliwowej na PLG powoduje po pewnym czasie zatarcie sworznia rozdzielacza.
Pozostaje jeszcze kwestia strzałów i delikatnej przepustnicy... A co jest przyczyną tych strzałów?
Co do gaźnika wyżej, że trudno znaleść człowieka do jego regulacji... A do KE-Jetronic'a to są fachowcy? Jaki to gaźnik - oznaczenie/sterowanie?
Pozdrawiam
Użytkownik Kosa edytował ten post 02 sierpnia 2018 - 21:59