Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] 2.0 benzyna k-jetronic szarpie,dlawi brak wolnych obrotow.


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   damiian333


  • Postów: 8
  • Na forum od: 22 lip 2018
  • Miejscowość: Krakow
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 sierpnia 2018 - 20:56

Witam! Dodam iż samochód posiada instalacje gazowa która chodzi wzorowo. Moj problem polega na tym, ze rano kiedy odpalam samochód jest wszystko ok tzn. ma wolne obroty nie ma problemu z paleniem nie dławi i nie szarpie. Problem zaczyna się pojawiać w momencie kiedy samochód sie nagrzeje, wtedy odrazu po puszczeniu gazu gaśnie, jazda jest nieprzyjemna gdyż bardzo szarpie i dławi szczególnie w dolnym zakresie obrotów. W aucie wymieniłem filtr paliwa pompę paliwa, zawór powietrza dodatkowego i dalej jest to samo. Dodam ze po wymianie pompy z miałem mała nieszczelność na podkładkach miedzianych i samochód przestał szarpać jazda stala się porównywalna do lpg. Potrzebuje pomocy gdyż nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem a takie szukanie przeze mnie bardzo drogo mnie kosztuje. Pozdrawiam!



#2 Offline   Krystek


  • Postów: 242
  • Na forum od: 10 kwi 2016
  • Miejscowość: Jedlińsk
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 sierpnia 2018 - 17:06

Z mojego doświadczenia mogę napisać, że to temat rzeka, nie do zawócenia kijem. LPG+M102.962 = o ja pie... co ja zrobiłem. Temat poruszany na forum od początków istnienia. Powodów takiej pracy tyle, ile podzespołów w Twoim samochodzie. Zgodzę się z Tobą, że szukanie na własną rękę jest nieopłacalne i dodatkowo powiem Ci, że należy zacząć od sprawdzenia... uwaga!!. .. STEROWNIKÓW i reszty osprzętu gdyż to jest odpowiedzialne za pracę silnika. Jak juz bedziesz wiedział, że wszystko jest "prawilne" :D zajmij się rozdzielaczem (znajdź zaprzyjaźniony szrot, miłych kolegów, cokolwiek) i podmieniaj. No i pierwsze przykazanie M102. Sprawdź czy broń Boże nie ma gdzieś nieszczelności w ukł. dolotowym. Jak to zrobić, przeczytasz na forum i w różnych innych publikacjach, oraz u bardziej doświadczonych kolegów. Powodzenia

#3 Offline   damiian333


  • Postów: 8
  • Na forum od: 22 lip 2018
  • Miejscowość: Krakow
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 sierpnia 2018 - 20:15

Wydawało mi się, ze jeśli na gazie wszystko śmiga to ze od benzyny będzie jakaś pierdola a z częściami na szortach to raczej ciężko już jest zostaje allegro i olx także poczytam sobie trochę na temat sprawdzenia bo czasami zdarzy mi się ze brakuje lpg to się ratuje benzynką wiec musze sie za to zabrac jak najszybciej bo jest ogólnie coraz gorzej.

Użytkownik damiian333 edytował ten post 20 sierpnia 2018 - 20:16


#4 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 20 sierpnia 2018 - 21:16

Z przykrością zamykam ten temat bo istnieje już taki. Nie dublujemy wątków.








Podobne tematy Zwiń