Skocz do zawartości




Mercedes W204


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 20 sierpnia 2018 - 15:07

Witam,potrzebuję opinni na temat auta jw,silniki benzynowe 1.6 ,1.8 lub 2.0, przebieg ponad 200tyś ,podoba mi się i zastanawiam się nad kupnem tego modelu ,tylko kompletnie nie wiem jak jest z serwisowaniem .



#2 Offline   andrzejrz


  • Postów: 526
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 20 sierpnia 2018 - 18:21

https://autokult.pl/...es-klasy-c-w204 Tu masz opis...

#3 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 20 sierpnia 2018 - 19:42

andrzejrz, dzięki ,ale może ktoś użytkuje na codzień.

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 sierpnia 2018 - 12:58

Rozrząd wykonany z plasteliny. Brak mi słów za każdym razem, jak zrzucam w takim pokrywę zaworów. Szukaj od razu w okolicy kogoś ze Star Diagnosis, bo "uniwersalny mechanik" jedyne co poprawi, to stan Twojego portfela.

#5 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 22 sierpnia 2018 - 06:08

m104, ile koszyuje wymiana rozrządu ?i co ile km się wymienia ?

#6 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 sierpnia 2018 - 09:12

A tu masz komplet

https://allegro.pl/r...7439864090.html

Ja zalecam kontrolę po przebiegu 160 tysięcy albo od razu po zakupie, potem kontrolowanie stanu co 20 tysięcy do czasu wymiany.

#7 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 26 sierpnia 2018 - 10:05

Wyświetl postUżytkownik andrzejrz dnia 20 sierpnia 2018 - 18:21 napisał

W artykule jest kilka nieścisłości które niestety podważają wiarygodność jego autora.

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 21 sierpnia 2018 - 12:58 napisał

Rozrząd wykonany z plasteliny. Brak mi słów za każdym razem, jak zrzucam w takim pokrywę zaworów
Chyba trochę przesadzasz. Silnik M271 po raz pierwszy był zabudowany w modelu 203 i początki jego produkcji to rzeczywiście różnorodne kłopoty - głównie z głowicami i nietrwałym układem napędu rozrządu. Podwójny łańcuch będący prawie wiecznym w poprzedniku (model M111) zastąpiono cienkim łańcuchem pojedynczym co od razu odbiło się na trwałości. Dotyczyło to jednak przedliftowych egzemplarzy W203.
http://www.w203.pl/s...zadu-t5890.html
Od tego czasu przez wiele lat te silniki były jednymi z najpopularniejszych silników benzynowych w całej gamie Mercedesów - C-klasy, E-klasy a nawet dostawczych. Jakoś nie słychać, żeby nadmiernie padały...

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 20 sierpnia 2018 - 15:07 napisał

potrzebuję opinni na temat auta jw,silniki benzynowe 1.6 ,1.8 lub 2.0, przebieg ponad 200tyś
Mam na przestrzeni lat w "polu obserwacyjnym" kilka sztuk i się nie psują. Paradoksalnie bardziej rzucają się w oczy usterki diesli - może dlatego, że są to przeważnie auta z większymi przebiegami, a jako auta "do pracy" nie są tak dopieszczone jak traktowane bardziej rekreacyjnie benzyniaki. Z powtarzających się usterek można wymienić psujące się blokady kierownicy - dotyczy to jednak zarówno C-klasy jak i E-klasy z tego okresu. Natomiast pierwsze słyszę o pękających kluczykach - o czym wspomina autor artykułu. Te same kluczyki stosowano od lat - nie tylko do W-204 i raczej były to pęknięcia obudowy w obszarze przycisków. Trudno jednak winić kluczyk za to, że ktoś na czas nie wymienia baterii, a potem z siłą młota pneumatycznego naciska przyciski oczekując reakcji coraz słabiej działającego pilota.
Osobiście uważam W-204 za bardzo udany model który wziąłbym pod uwagę przy wyborze następnego auta po 203 którym przejeździłem prawie 10 lat i byłem z niego bardzo zadowolony. Pomimo, że w porównaniu widać w nowszym modelu "rękę księgowego" - materiały wnętrza (zwłaszcza deski rozdzielczej) nie są już tak miękkie jak w poprzedniku - czasami wręcz zastąpione zostały twardym plastikiem. Tą tendencję widać nie tylko we wnętrzu pojazdu (niestety)...
P.S: W języku polskim nie ma słowa TYŚĘCY ;)

Użytkownik Gerri edytował ten post 26 sierpnia 2018 - 10:15


#8 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 26 sierpnia 2018 - 10:15

Post powielony

Użytkownik Gerri edytował ten post 26 sierpnia 2018 - 10:16









Podobne tematy Zwiń