Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[w124][m103] Uszczelka pod głowicą?


40 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   reds1910


  • Postów: 31
  • Na forum od: 17 cze 2016
  • Miejscowość: Czernikowo
  • Mercedes:w201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 wrzesień 2018 - 21:53

Przepraszam ze sie wtrace ale wydaje mi sie ze troche zbaczamy z kursu.Nie jestem wielkim mechanikiem ale w tym temacie porazily mnie podstawy.Mianowicie jak kupujemy samochod to odrazu wymieniamy olej w niektorych przypadkach raz po raz doslownie po przejechaniu paru kilometrow jak widzimy ze ponownie zrobil sie brudny zawsze minimum pol syntetyk absolutnie nie mineralny (jesli mowimy o mercedes).Maz na korku moze sie poajawiac nawet jak olej jest teoretycznie ok.Tak jak kolega napisal poprzedni wlasciciel naprawial wszystko lopatologicznie wiec o wymianie oleju mogl zapomniec bo to taka bzdura ze wedlog niektorych najwazniejszy jest poziom a reszta sie nie liczy.Jesli po wlaniu wody zamiast plynu do ukladu chlodzenia ubytek cieczy stal sie mniejszy to oznacza ze wyciek nie byl zbyt duzy bo woda swoimi zanieczyszczeniami typu osad by go nie uszczelnila.Sama praca silnika tragedia mam m103 i wiem ze to powinno latac jak suszarka zero brzekow.Silnik zaniedbany co widac po filmiku.Musisz wymienic uszczelniacze zaworow i popychacze jesli naprawde chcesz w ten motor dalej inwestowac i doprowadzic go do stanu bardzo dobry to tyle na poczatek Ci wystarczy. Po zdjeciu pokrywy zaworow a potem konikow z walka rozrzadu jak to niektorzy nazywaja zobaczysz co sie dzieje z samymi zaworami i jakie maja luzy na gniazdach.Wszelkie uszczelki mozemy dac na klej do uszczelek ale musimy pamietac o tym ze jak bedziemy drugi raz sciagac dany element to bardzo latwo mozemy zanieczyscic silnik poprzez jego pozostalosci.Z doswiadzczenia wiem ze do takich rzeczy potrzebny jest klucz dynamometryczny ktorym dociagasz sroby na odpowiednia sile i wyciekow nie ma chyba ze element dokrecany badz ten do ktorego dokrecasz jest krzywy.Powodzenia kolego jak cos to pisz na priv.Pozdrawiam