[W124] Azmodan 400E 1993r
#1
Napisano 21 września 2018 - 11:53
Nie tak dawno zakupiłem 400E, sam do końca nie wiedząc co z tym autem dalej zrobić.
Sprzedać, czy może zostawić sobie i raz na miesiąc się przejechać. Wolałbym go zostawić...
Kilka fotek tego cuda
Ma swoje za uszami:
Gaśnie na wolnych, na desce choinka. Pali się ASR,SRS i kontrolka oleju (żółty lampa alladyna na pustyni)
Nie jest jakoś super mocno zgnite, do ogarnięcia - chyba.
Dziś rano zauważyłem plamę pod autem, myślałem że to olej z miski cieknie.
Okazało się że to płyn do wspomagania. Nie mogę bez kanału zlokalizować wycieku.
- radio działa
- klima działa
- roleta szyby działa
- ustawianie foteli, ciekawa sprawa, czasem działa czasem nie...
- szyby działają
- tempomat - nie działa, przy próbie uruchomienia spadają obroty i zapala się wykrzyknik
- nie działa połowa oświetlenia, deska działa, pokrętła już nie...
- lampki w słupkach z tyłu - nie działają
- ogólnie działa mało co, ale coś tam działa
- silnik jak już wkręci się na obroty powiedzmy 500, to mruczy równo
- skrzynia, delikatne szarpnięcia przy ruszaniu, w trakcie jazdy, niemal nie wyczuwalne
- póki co tylko tyle znalazłem, pomijając ogniska rudej
Dopiero go odebrałem, przejechałem się z 5km i do garażu
#2
Napisano 21 września 2018 - 13:17
#3
Napisano 21 września 2018 - 14:48
#4
Napisano 21 września 2018 - 16:04
#5
Napisano 22 września 2018 - 08:01
Gaśnięcie na wolnych. Po rozgrzaniu? Zacznij od kopułek, kabli, świec. Za kopułkami masz simmering na wałkach. Pewnie już plastikowy. Da się wymienić bez ściągania dekli, ale trochę zabawy z tym jest. Bez uszczelnienia tego miejsca nie ma sensu wymiana kopułek, bo je zarzyga po kilku chwilach na nowo. Jak będziesz wymieniał kopułki, wymień też osłonkę z tyłu, albo co najmniej jej uszczelkę.
Wiązka górna silnika jeszcze jest? Jak tego nie zweryfikujesz i nie ogarniesz, to czytanie błędów jakichkolwiek nie ma sensu specjalnie.
Nie ładował bym zbyt wielkiej kasy w mechanikę i wycieki, zanim nie zorientujesz się, czy blachę da się uratować w satysfakcjonujący sposób. Patrząc na liczbę wykwitów, to by trzeba to było rozebrać kompletnie i kawałek po kawałku piaskować, wycinać i łatać. Jak masz gdzie i potrafisz, to fajna przygoda
Drugie 7.5 tysiąca wsadzisz w uszczelnienia silnika i ustabilizowanie jego pracy Tak mniej więcej
Użytkownik maciejd edytował ten post 22 września 2018 - 08:06
#6
Napisano 22 września 2018 - 08:27
Mam gdzie rozbierać i piaskować, migomat też mam
Wiązka silnika cała. Kable i świece po wymianie.
#7
Napisano 22 września 2018 - 08:54
Użytkownik Azmodan dnia 22 września 2018 - 08:27 napisał
Użytkownik maciejd edytował ten post 22 września 2018 - 08:55
#8
Napisano 22 września 2018 - 12:25
#9
Napisano 22 września 2018 - 14:23
Jak najszybciej.
#10
Napisano 22 września 2018 - 19:10
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] Krzysiek127 300TD TURBO 1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Krzysiek127 |
|
|
|
[W140] Diesel 4.2 SE 1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Diesel |
|
|
|
[w124] XperT 400E 09/1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | XperT |
|
|
|
[W124] Azmodan "Ozzy" 2.5D 1995 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Azmodan |
|
||
[S124] 560SEL 2,8TE 1993r |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | 560SEL |
|