Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

W124 R6 podłączenie przewodów z rozdzielacza do wtrysków


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   boncky


  • Postów: 16
  • Na forum od: 28 lut 2012
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes Vaneo

Napisano 28 wrzesień 2018 - 08:35

Witam,

Mam pytanie, bo nie wydaje mi się obojętna kolejność przewodów z rozdzielacza do wtrysków w W124 w silnikach R6. Kolejność zapłonów znalazłem sobie na forum ( 1 5 3 6 2 4) Natomiast nie widzę takiej infomacji, czy ktoś może mi powiedzieć jak to powinno być? spojrzeć pod maskę i mi zaznaczyć jak to wygląda u niego ?

wysyłam zdjęcie jak to jest u mnie i wydaje mi się że tak to nie powinno wyglądać - ale mogę się mylić ?
Dołączona grafika


i takie ogólne :
Dołączona grafika

#2 Offline   Sawyer


  • Postów: 2243
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 wrzesień 2018 - 20:22

Masz wszystkie linie połączone prawidłowo. Ktoś to po prostu kiedyś rozkładał i złożył z powrotem byle jak, bez zachowania ułożenia i zagięć. Brak listwy maskującej, obudowy kopuły i pokrywy kopuły też wygląda "tak średnio". No i te braki widać bez pokrywy filtra, rozdzielacza paliwa nie ;) I gdzie Ty masz belkę klapy spiętrzającej? To jakieś modyfikacje dolotu?

#3 Offline   boncky


  • Postów: 16
  • Na forum od: 28 lut 2012
  • Miejscowość: Gliwice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes Vaneo

Napisano 29 wrzesień 2018 - 18:10

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 28 wrzesień 2018 - 20:22 napisał

Masz wszystkie linie połączone prawidłowo. Ktoś to po prostu kiedyś rozkładał i złożył z powrotem byle jak, bez zachowania ułożenia i zagięć. Brak listwy maskującej, obudowy kopuły i pokrywy kopuły też wygląda "tak średnio". No i te braki widać bez pokrywy filtra, rozdzielacza paliwa nie ;) I gdzie Ty masz belkę klapy spiętrzającej? To jakieś modyfikacje dolotu?


Dzięki za informacje, powiem Ci tak, Janusz tam był.... to co widzisz to najmniejszy problem, reszt woła o pomstę do nieba :)