Skocz do zawartości




- - - - -

[All] M102 brak podniesionych obrotów na zimno



33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   qbap


  • Postów: 99
  • Na forum od: 07 cze 2009
  • Miejscowość: Ciechocinek
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 maja 2011 - 09:44

Jeżeli chodzi o te czujniki z 4pinami to nie mam nic takiego, przecież dałem foto mojego silnika gdzie widać wszystkie czujniki jakie u mnie występują...



#22 Offline   qbap


  • Postów: 99
  • Na forum od: 07 cze 2009
  • Miejscowość: Ciechocinek
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 czerwca 2011 - 17:45

Tak wam ciężko zobaczyć jakie kolory kabli dochodzą do czujników ? już nie wymagam zdięć ale te 2 minuty mógł by ktoś poświęcić :)

#23 Offline   qbap


  • Postów: 99
  • Na forum od: 07 cze 2009
  • Miejscowość: Ciechocinek
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 czerwca 2011 - 20:46

m102.963, rok 92, 200ce italien.

#24 Offline   adamadiwowo


  • Postów: 7
  • Na forum od: 06 gru 2018
  • Miejscowość: WEJHEROWO
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo xc 60

Napisano 08 grudnia 2018 - 21:11

Witam.
Szukam pomocy odnośnie kilku spraw w moim W124 2,3e z 1988r.bez klimy a skrzynia 4 biegi bez gazu którego posiadaczem zostałem od tego roku samochód od 2010 roku sprowadzony do polski i nie użytkowano go do tego roku częściowo sam naprawiłem ciężkie odpalanie jak zimny uszkodzony moduł z przekażnikami pompy paliwowej i wtrysku rozruchowego,srebrny przekażnik polutowany teraz odpala za pierwszym tylko nie ma podwyższonych obrotów do nagrzania się parę sekund są wyższe obroty i spadają na około 700-800 porobiłem trochę pomiarów różnych czujników napięcia i rezystancję załączam fotki poproszę o jakąś poradę od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny takiej sytuacji.
Pozdrawiam.


Dołączona grafika

Dołączona grafika


Dołączona grafika

#25 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 08 grudnia 2018 - 22:20

Najpierw sprawdź ecu czy masz dobry są na nim numery ,bo jak od innego modelu ktoś wsadził to wszystko może być ok a ssania nie będzie.,a to na zdjęciu to od czunika podgrzewania kolektora chyba

#26 Offline   carl00s


  • Postów: 2 002
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 grudnia 2018 - 23:20

Gramatyka - pała.
Interpunkcja - pała.
Umiejętność opisania problemu - pała.
Dołączone zdjęcia - pała.

Zacznij od ogarnięcia się powoli i punkt po punkcie. Może wtedy damy radę.

#27 Offline   adamadiwowo


  • Postów: 7
  • Na forum od: 06 gru 2018
  • Miejscowość: WEJHEROWO
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo xc 60

Napisano 09 grudnia 2018 - 10:05

Wyświetl postUżytkownik adamadiwowo dnia 08 grudnia 2018 - 21:11 napisał

Witam.
Szukam pomocy odnośnie kilku spraw w moim W124 2,3e z 1988r.bez klimy a skrzynia 4 biegi bez gazu którego posiadaczem zostałem od tego roku samochód od 2010 roku sprowadzony do polski i nie użytkowano go do tego roku częściowo sam naprawiłem ciężkie odpalanie jak zimny uszkodzony moduł z przekażnikami pompy paliwowej i wtrysku rozruchowego,srebrny przekażnik polutowany teraz odpala za pierwszym tylko nie ma podwyższonych obrotów do nagrzania się parę sekund są wyższe obroty i spadają na około 700-800 porobiłem trochę pomiarów różnych czujników napięcia i rezystancję załączam fotki poproszę o jakąś poradę od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny takiej sytuacji.
Pozdrawiam.


Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#28 Offline   adamadiwowo


  • Postów: 7
  • Na forum od: 06 gru 2018
  • Miejscowość: WEJHEROWO
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo xc 60

Napisano 09 grudnia 2018 - 10:41

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 08 grudnia 2018 - 22:20 napisał

Najpierw sprawdź ecu czy masz dobry są na nim numery ,bo jak od innego modelu ktoś wsadził to wszystko może być ok a ssania nie będzie.,a to na zdjęciu to od czunika podgrzewania kolektora chyba

Witam.
Dziękuje za zainteresowanie i pomocą w diagnozie mojej usterki, sprawdziłem ten cały ECU dołączam zdjęcie nie wiem czy to prawidłowy, dodatkowo zrobiłem zdjęcie modułu pompy i wtrysku. Wstawiłem też ponownie zdjęcia z mojego posta bo nie otwierały się wszystkie a są jeszcze dwa, może coś dadzą w poszukiwaniu tego mojego problemu.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Użytkownik adamadiwowo edytował ten post 09 grudnia 2018 - 10:46


#29 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 09 grudnia 2018 - 10:44

Przewody idące do pompy wodnej to zasilanie elektromagnesu wiatraka!!! Jak jest 0,4 ohm to jest dobrze - możesz spróbować podłączyś tę czarną wtyczkę bezpośrednio do plusa i powinno być słychać cyknięcie owego elektromagnesu a wiatrak o ok. 1mm przybliży się do pompy. Zasilanie wtrysku rozruchowego to ta niebieska wtyczka na ostatniej fotce.

Użytkownik mixx edytował ten post 09 grudnia 2018 - 10:54


#30 Offline   adamadiwowo


  • Postów: 7
  • Na forum od: 06 gru 2018
  • Miejscowość: WEJHEROWO
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo xc 60

Napisano 09 grudnia 2018 - 10:52

Wyświetl postUżytkownik mixx dnia 09 grudnia 2018 - 10:44 napisał

Przewody idące do pompy wodnej to zasilanie elektromagnesu wiatraka!!! Jak jest 0,4 ohm to jest dobrze - możesz spróbować podłączyś tę czarną wtyczkę bezpośrednio do plusa i powinno być słychać cyknięcie owego elektromagnesu a wiatrak o ok. 1mm przybliży się do pompy.

Dziękuje kolego za podpowiedż sprawdzę czy tak się dzieje. A możesz mi coś podpowiedzieć na temat pozostałych dwóch zdjęciach czy tam są poprawne parametry.








Podobne tematy Zwiń