#21
Napisano 29 maja 2011 - 09:44
#22
Napisano 01 czerwca 2011 - 17:45
#23
Napisano 02 czerwca 2011 - 20:46
#24
Napisano 08 grudnia 2018 - 21:11
Szukam pomocy odnośnie kilku spraw w moim W124 2,3e z 1988r.bez klimy a skrzynia 4 biegi bez gazu którego posiadaczem zostałem od tego roku samochód od 2010 roku sprowadzony do polski i nie użytkowano go do tego roku częściowo sam naprawiłem ciężkie odpalanie jak zimny uszkodzony moduł z przekażnikami pompy paliwowej i wtrysku rozruchowego,srebrny przekażnik polutowany teraz odpala za pierwszym tylko nie ma podwyższonych obrotów do nagrzania się parę sekund są wyższe obroty i spadają na około 700-800 porobiłem trochę pomiarów różnych czujników napięcia i rezystancję załączam fotki poproszę o jakąś poradę od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny takiej sytuacji.
Pozdrawiam.
#25
Napisano 08 grudnia 2018 - 22:20
#26
Napisano 08 grudnia 2018 - 23:20
Interpunkcja - pała.
Umiejętność opisania problemu - pała.
Dołączone zdjęcia - pała.
Zacznij od ogarnięcia się powoli i punkt po punkcie. Może wtedy damy radę.
#27
Napisano 09 grudnia 2018 - 10:05
Użytkownik adamadiwowo dnia 08 grudnia 2018 - 21:11 napisał
Szukam pomocy odnośnie kilku spraw w moim W124 2,3e z 1988r.bez klimy a skrzynia 4 biegi bez gazu którego posiadaczem zostałem od tego roku samochód od 2010 roku sprowadzony do polski i nie użytkowano go do tego roku częściowo sam naprawiłem ciężkie odpalanie jak zimny uszkodzony moduł z przekażnikami pompy paliwowej i wtrysku rozruchowego,srebrny przekażnik polutowany teraz odpala za pierwszym tylko nie ma podwyższonych obrotów do nagrzania się parę sekund są wyższe obroty i spadają na około 700-800 porobiłem trochę pomiarów różnych czujników napięcia i rezystancję załączam fotki poproszę o jakąś poradę od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny takiej sytuacji.
Pozdrawiam.
#28
Napisano 09 grudnia 2018 - 10:41
Użytkownik melfio1 dnia 08 grudnia 2018 - 22:20 napisał
Witam.
Dziękuje za zainteresowanie i pomocą w diagnozie mojej usterki, sprawdziłem ten cały ECU dołączam zdjęcie nie wiem czy to prawidłowy, dodatkowo zrobiłem zdjęcie modułu pompy i wtrysku. Wstawiłem też ponownie zdjęcia z mojego posta bo nie otwierały się wszystkie a są jeszcze dwa, może coś dadzą w poszukiwaniu tego mojego problemu.
Użytkownik adamadiwowo edytował ten post 09 grudnia 2018 - 10:46
#29
Napisano 09 grudnia 2018 - 10:44
Użytkownik mixx edytował ten post 09 grudnia 2018 - 10:54
#30
Napisano 09 grudnia 2018 - 10:52
Użytkownik mixx dnia 09 grudnia 2018 - 10:44 napisał
Dziękuje kolego za podpowiedż sprawdzę czy tak się dzieje. A możesz mi coś podpowiedzieć na temat pozostałych dwóch zdjęciach czy tam są poprawne parametry.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|