Skocz do zawartości




- - - - -

[W124]Tanie głośniki +radio


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Damian85


  • Postów: 193
  • Na forum od: 15 lip 2014
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201

Napisano 10 grudnia 2018 - 08:46

Witam

Jako, że znudziło mi się słuchać trzasków i pierdzenia z głośnika a próby zakupu sprawnej używki zarówno przez to forum, na szrotach i przez neta nie dają rezultatu, to postanowiłem zakupić nowe głośniki. Nie jestem jakimś melomanem, tak więc wystarczy mi, żeby nowe głośniki grały nie gorzej niż oryginalne. Głośniki na podszybie przód.
Na Alledrogo znalazłem dwie oferty
https://allegro.pl/glosniki-montaz-na-wcisk-blaszki-mercedes-w124-i7194531868.html
https://allegro.pl/o...kane-7678867280

Nie znam się zupełnie na firmach produkujących sprzęt audio.Te tańsze głośniki będą ok, czy lepiej dołożyć drugie tyle do tych droższych?.
W tych tańszych są od razu kable,ale widzę, że wtyczka jest trochę inna. Tu prostokąt u mnie okrągła, więc chyba nie będzie pasować. Ale chyba wystarczy przylutować z tych starych głośników?
No i te tańsze mają średnicę 116mm a w originale jest 120mm, tak jak mają te droższe. Nie będzie w razie czego problemu z montażem?.

I drugi temat
Myślę nad zmianą radia. Obecnie mam kasetowego Blaupunkta i transmiter. Mimo, że ten Blaupunkt bardzo pasuje do :star: jednak w radiu nie ma czego słuchać a jakość transmitera to :sick3: :sick3:. I na dodatek już trzeci się kończy :(
Szukam czegoś takiego w stylu retro
https://allegro.pl/o...-usb-6072844418
https://allegro.pl/r...7717382394.html
Strasznie mi się te radia spodobały, przynajmniej dopóki nie popatrzę na cenę :E :E

Miał ktoś do czynienia z tymi radiami?. Jak z ich jakością wykonania i montażem?. Czy coś możecie polecić tańszego w stylu retro. Chodzi mi, żeby była możliwość słuchania muzyki z kart SD.