4
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo
Rozpoczęty przez tomsad, sty 27 2019 03:54
98 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 31 maja 2021 - 22:18
#63
Napisano 04 lipca 2021 - 13:46
Kompresor gotowy czekamy na koło pasowe myślę ze w tym roku uda sie finansowo a jak nie to w nastepnym roku. Musze i tak założyć skrzynie co kupilem 6, dyfer i polosie wszystko czeka pewnie w zimie sie uda bo zmieliło by tak naprawde te slabe aktualne części. Próby na identycznym zestawie turbo kompressor w 3litrowym vr6 wykazały nam 800ntm przed 3000obr ograniczane i tak. Więc nie ma co sie spieszyc na slabych częściach. Narazie wpada wmi które pozwoli dołożyć 50-70 km i przebijemy 500km...520km i 600....650ntm pewnie dostepne od 3500obr jak wykazywaly testy co dla mojego słabego gt3062 to wyczyn
#64
Napisano 16 lipca 2021 - 01:04
dobiliśmy pod prawie 500 chodz opis malego chinskiego gt3060 mowil o 450km max rzeczywiście dla samej benzyny98 to prawda 450 było. Ten rok zamykam przyrosty mocy czas poprawic wkoncu zawieszenie. Na nastepny rok turbo kompresor korby tuningowe i walki i mechanika z portingiem moze 3.2 narobą kolejne zamieszanie;)
#65
Napisano 12 października 2021 - 16:23
idzie zima czas dołożyć koksu na śnieg żeby łatwiej bez szpery wyjezdzać, i z dołu dmuchnie eaton i u góry jakis Borgwarner..550 napewno się pojawi a licze na 650 na małym m104 a 700+ na pełno wymiarowym 3.2 lub 3.4 zależy jak się uda
Użytkownik tomsad edytował ten post 12 października 2021 - 16:41
#68
#69
Napisano 31 stycznia 2022 - 23:21
chyba można tu ciągnąć dalej w sumie to modyfikacje. Wpada w końcu dyfer asd nowe łożyska podkladki olej uszczelniacz, do tego grube półosie 32mm i mocny wał od getraga ma duzy krzyzak i duzy wałek wielowypustu. Gumy 100mm przy dyfrze i pewnie 110 przy skrzyni zostanie tylko przespawa sie z innego wału 2.2...2.7cdi wkoncu bede mógł śmiało testowac 0-100 zrobic lepszy czas niz 7s ;d i nie martwic sie o gumowy łącznik już chyba 6 czy 7 razy wymienialem
#70
Napisano 03 lutego 2022 - 09:11
A ja żeby mi nie rwało łączników wsadziłem z BMW są 2mm mniejsze na otworach ale wchodź bez problemu
Tylko trzeba zastosować dłuższe śruby bo łącznik 2x grubszy z bmw .
Ja mam najcieńszy wał i przy dyfsze mam 80mm łącznik i wsadziłem tam 78mm z bmw i narazie jeździ
Tak wyglada z bmw
A tak wyglądają mercedesoskie po paru sprintach
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tylko trzeba zastosować dłuższe śruby bo łącznik 2x grubszy z bmw .
Ja mam najcieńszy wał i przy dyfsze mam 80mm łącznik i wsadziłem tam 78mm z bmw i narazie jeździ
Tak wyglada z bmw
A tak wyglądają mercedesoskie po paru sprintach
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|