Skocz do zawartości




* * * * - 2 głosy

Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo


98 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 maja 2021 - 22:18

Jedemy daly na pszut mercedes maszine Dołączona grafika



#62 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 czerwca 2021 - 23:17

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Użytkownik tomsad edytował ten post 05 czerwca 2021 - 23:20


#63 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 lipca 2021 - 13:46

Kompresor gotowy czekamy na koło pasowe myślę ze w tym roku uda sie finansowo a jak nie to w nastepnym roku. Musze i tak założyć skrzynie co kupilem 6, dyfer i polosie wszystko czeka pewnie w zimie sie uda bo zmieliło by tak naprawde te slabe aktualne części. Próby na identycznym zestawie turbo kompressor w 3litrowym vr6 wykazały nam 800ntm przed 3000obr ograniczane i tak. Więc nie ma co sie spieszyc na slabych częściach. Narazie wpada wmi które pozwoli dołożyć 50-70 km i przebijemy 500km...520km i 600....650ntm pewnie dostepne od 3500obr jak wykazywaly testy co dla mojego słabego gt3062 to wyczynDołączona grafika

#64 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 lipca 2021 - 01:04

Dołączona grafika dobiliśmy pod prawie 500 chodz opis malego chinskiego gt3060 mowil o 450km max rzeczywiście dla samej benzyny98 to prawda 450 było. Ten rok zamykam przyrosty mocy czas poprawic wkoncu zawieszenie. Na nastepny rok turbo kompresor korby tuningowe i walki i mechanika z portingiem moze 3.2 narobą kolejne zamieszanie;)

#65 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 października 2021 - 16:23

Dołączona grafikaDołączona grafika idzie zima czas dołożyć koksu na śnieg żeby łatwiej bez szpery wyjezdzać, i z dołu dmuchnie eaton i u góry jakis Borgwarner..550 napewno się pojawi a licze na 650 na małym m104 a 700+ na pełno wymiarowym 3.2 lub 3.4 zależy jak się uda

Użytkownik tomsad edytował ten post 12 października 2021 - 16:41


#66 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 października 2021 - 20:49

Dołączona grafika przymiarki i spawamy uchwyty

#67 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 października 2021 - 22:50

https://youtube.com/...M&feature=share :]

#68 Offline   andrzejrz


  • Postów: 524
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 19 października 2021 - 13:15

Wyświetl postUżytkownik tomsad dnia 17 października 2021 - 22:50 napisał

Super

#69 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2022 - 23:21

Dołączona grafika chyba można tu ciągnąć dalej w sumie to modyfikacje. Wpada w końcu dyfer asd nowe łożyska podkladki olej uszczelniacz, do tego grube półosie 32mm i mocny wał od getraga ma duzy krzyzak i duzy wałek wielowypustu. Gumy 100mm przy dyfrze i pewnie 110 przy skrzyni zostanie tylko przespawa sie z innego wału 2.2...2.7cdi wkoncu bede mógł śmiało testowac 0-100 zrobic lepszy czas niz 7s ;d i nie martwic sie o gumowy łącznik już chyba 6 czy 7 razy wymienialem

#70 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2022 - 09:11

A ja żeby mi nie rwało łączników wsadziłem z BMW są 2mm mniejsze na otworach ale wchodź bez problemu
Tylko trzeba zastosować dłuższe śruby bo łącznik 2x grubszy z bmw .
Ja mam najcieńszy wał i przy dyfsze mam 80mm łącznik i wsadziłem tam 78mm z bmw i narazie jeździ
Dołączona grafika
Tak wyglada z bmw
Dołączona grafika
Dołączona grafika
A tak wyglądają mercedesoskie po paru sprintach


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk








Podobne tematy Zwiń