Skocz do zawartości




* * * * - 2 głosy

Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo


98 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   elspasoo


  • Postów: 211
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS 55 AMG

Napisano 01 maja 2019 - 02:53

Nie żebym narzekał, ale ja tu widzę ciemność :E



#32 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 maja 2019 - 13:23

To nie ciemnosc tylko błoto ze wsi na kołach;D Pogoda dotarła ide docierac .Temat został dokończony pozdrawiam czytajacych i jezdzacych;)

#33 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 sierpnia 2019 - 22:46

Mineło kilka miesięcy auto po grubszych testach jest. Zapierdala dosc dobrze. Nie ma pełnej mocy musze iść dalej kupic wydajne wtryski minimum 650cc/ minute. Jak to przyspiesza? Na autostradzie motocykle klasy 600 i okolice 110 koni połyka;] prędkość max okolice 300 przy 7 tys obr.( wyliczone nie sprawdzone ) oczywiscie na torze wyscigowym lub niemiecka autostrada:d. Hamulce troche niedomagają przy 200+ ale cuz to stary gruz. Turbo wstaje przy 3100 . na plaskim da sie przezyc ale w bieszczadach bieda trzeba co chwile bieg w dol i obroty krecic. W przyszlosci garett gtx28 oryginał jeszcze wydajniejszy od hinczyka gt30 i jeszcze szybciej wstanie. Mimo małej głowy most daje rade. Kaputa pali od 1 do 3 jeszcze boksuje lekko. Spalanie nie zabilo..10 przy ostrej jezdzie w gorach to i matiz by spalił. Pozdrawiam

#34 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 sierpnia 2019 - 22:52

Dołączona grafika auto przytylo pare kg ale roznica spora przy 250+ zero turbulencji

Użytkownik tomsad edytował ten post 03 sierpnia 2019 - 23:00


#35 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 sierpnia 2019 - 22:53

Dołączona grafika filtr ma pod spodem wyciecie 15x15cm i dmucha na niego powietrze z wlotu w zderzaku kierowane kierownica powietrza z blachy. Efekt? Od 10-20 stopni mniej w dolocie zalezy od pogody . a nie jest zamocowany nisko bo kaluza by ugiela korby;d

Użytkownik tomsad edytował ten post 03 sierpnia 2019 - 22:58


#36 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 sierpnia 2019 - 22:54

Dołączona grafika nowe ładniejsze ...ale mnie nie stac zwyczajnie:D

Użytkownik tomsad edytował ten post 03 sierpnia 2019 - 23:01


#37 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: JarosÅ‚aw
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 04 sierpnia 2019 - 11:40

Wrzuć jakies filmy Tomku 😄

#38 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 sierpnia 2019 - 22:35

https://www.youtube....4&feature=share policja tylko czeka na samonagranie Å‚amania przepisow;d tu autostrada niemiecka :D

#39 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: JarosÅ‚aw
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 04 sierpnia 2019 - 22:39

Tys niemcy widzial :D

#40 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: DÄ™bica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 stycznia 2020 - 04:15

Dołączona grafika 265ntm juz przy 2 tys obr to zdecydowanie lepszy wynik od serii...i od 3.2...od 3.6tez? Na zdjeciu zmiany ustawień .Jednak auto jest w miare praktyczne niedługo 20 000km minie od uruchomienia turbo w czerwcu 7 miesiecy wychodzi i nie wyobrażam sobie ospałego wolnossaka. Narazie nie ma pełnego ognia jeszcze pewne modyfikacje w silniku blokują ale 800 niuta na horyzoncie. Pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń