Skocz do zawartości




* * * * - 2 głosy

Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo


98 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   Kristoff


  • Postów: 601
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 29 października 2020 - 08:53

Wszystkiego się czepia ... cokolwiek nie po jego myśli.Napisałem Bartkowi o zamku do drzwi,oczywiście ten musiał się przypieprzyć.Na forum pasek ostrzeżeń w realu pewnie żółte papiery.
Administracja czemu nie blokuje?



#52 Offline   tomuss1980


  • Postów: 417
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Napisano 29 października 2020 - 14:59

Kristoff- masz jakis problem ze sobą?
Twoja osoba mnie w ogole nie inspiruje, wrecz jest mi obojetna, nie bierz do siebie moich uwag. Jak kazdy mam prawo wyrażać swoja opinie i tyle.
Ps: na moje to mozesz miec tyle kluczyków ile zamków w aucie. I zluzuj majty bo gumka tez ma swoja wytrzymałość. :mrgreen:

#53 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 listopada 2020 - 00:35

Potrzebuje kupic kolektor ssacy od m104 2.8-3.2 aluminiowy i nie czesc rozgalezienie do plastikowego kolektora a cały alu. W140 go mialy. Mam na aucie taki ale potrzebuje jeszcze jeden aby auto bylo na chodzie codziennie.

#54 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 grudnia 2020 - 22:53

Dołączona grafikaDołączona grafika Trzeba pchac do przodu jadymy dalej z tym gnojem.;]

#55 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 08 lutego 2021 - 00:37

Dołączona grafika

Czas na koksowanie

#56 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 maja 2021 - 23:50

Dołączona grafika na zdjeciu eaton skrzynia z 203 i słupekba dawczo-rozpoznawczy:p

Użytkownik tomsad edytował ten post 30 maja 2021 - 00:05


#57 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 maja 2021 - 23:57

Na dniach wpada kompressor od audi ktory da pierwsze 400km a do 650....700km z wtryskiem metanolu dopompuje większe turbo. Z mojego malutkiego gt3062 nie wyciśniemy juz więcej niz 460km a moc powyzej 3000obr w bieszczadach sie nie sprawdza trzeba gonić obrotami. Dlatego wpada kompressor ktory da juz 450ntm przy 2000 zamiast 260 i 600 od 2500obr i maxa na zestawie turbo-kompresor mysle ze 700ntm. Niedziela idealny dzien na 10 godzin szlifiery i spawarki w dłoni sąsiedzi to kochają ;]

#58 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 maja 2021 - 00:02

Dołączona grafika uchwyt pod klime hmm jakby tu mial byc eaton od zawsze;d

#59 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 maja 2021 - 00:10

Dołączona grafika wpadają najgrubsze półosie cos 32mm zamiast moich cieniasów 25mm i sredni dyfer bo najwieksza glowa cos w w140 byla za slabo w tym siedze. Bedzie ogien w sumie juz jest 124 robi 9,5s 100-200 :P

#60 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 maja 2021 - 00:34

Dołączona grafika ssacy w srodku. Nie bawiłem sie w wystajace trabki bo to sa ułamki okolo1% albo i mniej z tego co sie doszukałem. Wystarczy doladowanie zwiększyć o 0.01b ijuz .Mysle ze nie ma wstydu a i moment spada dopiero powyżej 6500 a odcinka na razie 7300 hmm cza cos wyzej kryncic 7500 dzwiek fajny moze korba wytrzyma;d








Podobne tematy Zwiń