Skrzynia m103 w124+ silnik m104
#1
Napisano 23 lutego 2019 - 17:02
#2
Napisano 23 lutego 2019 - 17:35
#3
Napisano 23 lutego 2019 - 19:32
Użytkownik Ukaniu edytował ten post 23 lutego 2019 - 19:33
#4
Napisano 23 lutego 2019 - 22:51
#5
Napisano 24 lutego 2019 - 11:16
Użytkownik dawido12340 edytował ten post 24 lutego 2019 - 11:19
#6
Napisano 27 lutego 2019 - 14:25
Użytkownik Ukaniu dnia 23 lutego 2019 - 19:32 napisał
Do M104 (czy to HFM czy KE-Jetronik) montowanych w W124 zarówno skrzynia jak i koło zamachowe z 2.6 będą pasowały P&P niezależnie czy koło zamachowe jest dwumasowe czy zwykłe. Oczywiście taki zestaw (koło zamachowe-sprzęgło) musi być kompatybilny ze skrzynią biegów czyli jeśli koło dwumasowe to skrzynia z tzw. krótkim wałkiem sprzęgłowym, jeśli zwykłe koło to skrzynia z długim wałkiem.
Użytkownik dawido12340 dnia 24 lutego 2019 - 11:16 napisał
W wersji AMG 3.2 był montowany M103 3.0 rozwiercony do 3.2 Musiałbym poszukać o jakim przełożeniu jest tam most (2.87 z W124 300D).
Znalazłem tu : http://www.baureihe201.de/W201/amg.htm
Zastosowanie mostu z W201 wraz z odpowiednim prędkościomierzem gwarantuje, że wskazania prędkościomierza i drogomierza będą prawidłowe
Użytkownik brajtas edytował ten post 27 lutego 2019 - 14:54
#7
Napisano 27 lutego 2019 - 23:16
#9
Napisano 28 lutego 2019 - 09:06
Użytkownik tomsad dnia 27 lutego 2019 - 23:16 napisał
Ori zestaw ogarnia ten motor bez problemu... chyba, że tam jakieś turbo siedzi? Tylko wtedy wyłacznie: GETRAG 717.404 albo 717.45X + customowe koło zamachowe i sprzęgło.
Użytkownik tomsad dnia 23 lutego 2019 - 17:35 napisał
M104 2.8 miały skrzynie takie same jak M103 (2.6 lub 3.0) tyle tylko, że występowały wyłącznie z krótkim wałkiem, natomiast M104 3.0 24V i 3.2 współpracowały wyłącznie z Getragiem, w którym 5-ty bieg ma przełożenie 1.0 czyli nie jest nadbiegiem.
Użytkownik brajtas edytował ten post 28 lutego 2019 - 09:18
#10
Napisano 28 lutego 2019 - 11:55
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|