Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

W124 3.0 24v nagle padł


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   filaraki


  • Postów: 2
  • Na forum od: 01 gru 2018
  • Miejscowość: Chojnów
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 marzec 2019 - 15:02

Witam,
Bardzo proszę o pomoc bo nie chciałbym dać auta w partackie łapy, otóż mój Mercedes przyjechał z. Jeniec na lawecie, problemem było jak mówił Niemiec ze jak się rozgrzeje to nie odpala ( sugerował na czujnik temperatury ) tak było wjechał na lawetę ale jak już trochę złapał temperatury to już nie odpalał. W Polsce zamówiłem w Aso nowy czujnik, po wymianie auto odpaliło pochodziło żeby się nagrzało, zgasiłem i odpaliło. Zatem uznałem ze problem rozwiązany. Czas się przejechać, wbiłem wsteczny cofnąłem dwa metry auto zgasło i za cholerę już nie odpala, dodam ze iskra jest, pompa paliwa chodzi, nawet nie odpalał na plaka. Brak mi już sił, co jest powodem ze nie chce odpalić??? Pomocy

#2 Offline   hadrianus


  • Postów: 177
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: Krajna
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 marzec 2019 - 22:20

U mnie był uwalony akumulator ciśnienia paliwa, sprawdź czy u ciebie nie jest uszkodzony, paliwo zaciągał przez uszkodzoną membranę przewodem podciśnienia kiedy wszystko się nagrzało. Tylko czy w twoim silniku taki występuje.. ?
Sprawdź.

#3 Offline   patrykwarszawa


  • Postów: 194
  • Na forum od: 10 sty 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 marzec 2019 - 12:40

Czujnik położenia wału lub wałka rozrządu?

#4 Offline   brajtas


  • Postów: 162
  • Na forum od: 09 gru 2007
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 1.8 swap OM601

Napisano 20 marzec 2019 - 16:02

Wyświetl postUżytkownik patrykwarszawa dnia 18 marzec 2019 - 12:40 napisał

Czujnik położenia wału lub wałka rozrządu?
ale filaraki przecież napisał, że:

Wyświetl postUżytkownik filaraki dnia 17 marzec 2019 - 15:02 napisał

...dodam ze iskra jest...

Wyświetl postUżytkownik filaraki dnia 17 marzec 2019 - 15:02 napisał

Brak mi już sił, co jest powodem ze nie chce odpalić???
Jak jest kompletnie zimny to znów odpala?

Tutaj podobne problemy z tym samym silnikiem:http://mb201-124.eu/...ieniem-silnika/

Użytkownik brajtas edytował ten post 20 marzec 2019 - 16:15


#5 Offline   Sawyer


  • Postów: 2338
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 marzec 2019 - 16:34

Wywlecz wtryskiwacze i przetestuj. Pewnie leją i na zimno nawet pomaga, ale jak się zagrzeje to go zalewa. Albo zaciąga jakąś lewiznę. No i EHA- też mogło klęknąć.