Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[W124] Mul-t-lock skrzynia automat


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 06 kwiecień 2019 - 11:51

Kochani załatwił mnie mój przyjaciel jak w temacie zablokował mi skrzynie multilockiem. Wszystko było by ok, żeby nie to, że jestem 150 km od domu(choć to chyba bez znaczenia) , a kluczyk od blokady jest złamany.
Powiedzcie mi proszę, czy to się da jakoś obejść? Rozwiercic zamek wymienić wkładkę i otworzyć? Czy zostaje mi tylko rozbieranie skrzyni?
Nie pytajcie przyjeciel gorszy niż małe dziecko nie zdążyłam nawet powiedzieć, a zasadnoczo krzyknąć nie.

#2 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 06 kwiecień 2019 - 20:49

Albo może chociaż możecie polecić jakiegoś szpeca od takich przypadków okolice Nur, Ostrów Mazowiecka, Ciechanowiec, Małkinia, który przy koazji jak coś nie rozwali mi pół samochodu. Fajnie by było jak by nie za drogo, choć to drugi plan, bo kumpel za głupotę płaci :-)

#3 Offline   Szarik


  • Postów: 844
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 06 kwiecień 2019 - 21:01

Skrzyni rozbierać tak czy siak nie trzeba. Blokada blokuje drążek, który idzie od lewarka do skrzyni. Więc może udałoby się blokadę jakoś od spodu samochodu uciąć. Rozwiercenie zamka... No może być ciężko. Powiedz jeszcze, czy kluczyk jest złamany w blokadzie?

Użytkownik Szarik edytował ten post 06 kwiecień 2019 - 21:01


#4 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 06 kwiecień 2019 - 22:47

Niestety kulczyka nie ma w blokadzie :-( to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłam :-) szczęście w nieszczęściu, że przez strajk w szkole i tak przyjechałam tu na tydzień, bo by było nie wesoło :-D

#5 Offline   Szarik


  • Postów: 844
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 07 kwiecień 2019 - 12:24

To raczej zostanie cięcie. Może wystarczy wyciąć zamek... A może trzeba wyciąć blokadę od strony skrzynii. Najlepiej znaleźć fachowca, może da radę bezinwazyjnie wyjąć blokadę.

#6 Offline   Fah


  • Postów: 320
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwiecień 2019 - 13:10

Kupa roboty - rozpruć tunel i dostać się do mocowań. Łysy z youtuba kiedyś testował bearlocka - przewiercony zamek nie puścił

#7 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 07 kwiecień 2019 - 13:34

Tumel rozebrany mocowanie ma wierzchu i tak się zastanawiam, czy jak śruby od mocowania rozwierce to będę w stanie to po prostu wyjąć?
P. S. Wiem przynajmniej, że podłoga od kierowcy ładna :-)

#8 Offline   Szarik


  • Postów: 844
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 07 kwiecień 2019 - 19:20

Jeśli możesz, to wrzuć zdjęcie, jak to wygląda.

#9 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 07 kwiecień 2019 - 21:42

Szarik, spoko wrzuce jutro

#10 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 08 kwiecień 2019 - 17:32

Dołączona grafika
Foto śruby jak widać nawiercone i nie wiem czy jest sens je grzebać dalej, czy faktycznie szukać speca.

#11 Offline   Szarik


  • Postów: 844
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 09 kwiecień 2019 - 08:22

Nie wiem, czy coś od strony auta zdziałasz. Według mnie, zostaje albo odcięcie trzpienia od spodu auta, albo spec.

#12 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 09 kwiecień 2019 - 17:20

Ok, udało się od strony auta wywiercić nity i lomem odbić blokadę. Nie było łatwo, pan mechanik z dojazdem 25 km w jedną stronę wziął 300 PLN i złamał 2 wiertła.

#13 Offline   Szarik


  • Postów: 844
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 09 kwiecień 2019 - 17:48

No to tyle dobrze, że sie udało. Cena, zła nie jest, chociaż swoje policzył.

#14 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 11 kwiecień 2019 - 14:27

Dołączona grafika
Najważniejsze, że auto jeździ :-) szukam teraz pomysłu na dziurę, która została po blokadzie :-)

#15 Offline   Szarik


  • Postów: 844
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 12 kwiecień 2019 - 08:53

Otwór wyczyścić, zaspawać i zamalować. A tapicerkę, chyba jakoś zaszyć z użyciem materiału z innej tapicerki. Albo zmienić załą matę.

#16 Offline   Czarownica


  • Postów: 58
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Pruszków
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Vectra C

Napisano 18 kwiecień 2019 - 13:11

Szarik, tak pewnie zrobię :-)