#41 Gość_janin_
Napisano 14 listopada 2014 - 21:02
#42
Napisano 14 listopada 2014 - 21:27
#43
Napisano 14 listopada 2014 - 21:45
#44
Napisano 14 listopada 2014 - 22:57
Użytkownik melfio1 dnia 14 listopada 2014 - 21:45 napisał
#45
Napisano 14 listopada 2014 - 23:13
Użytkownik tofikwroc dnia 14 listopada 2014 - 20:13 napisał
nne błędy (także podczas pracy) to:
0% - całkowite uszkodzenie modułu.
10% - uszkodzony potencjometr klapy, niewystarczający przepływ powietrza przy aktywnym sygnale maksymalnego otwarcia przepustnicy. Wadliwy właćznik biegu jałowego.
20% - włącznik maksymalnego otwarcia przepustnicy
30% - uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego
40% - uszkodzenie potencjometru klapy, zwarcie sygnałów.
50% - uszkodzona sonda lambda
70% - opisane
80% - termometr powietrza zasysanego uszkodzony
100% - brak zasilania. Zbyt uboga mieszanka.
#46
Napisano 14 listopada 2014 - 23:15
#47
Napisano 15 listopada 2014 - 11:18
Użytkownik melfio1 dnia 14 listopada 2014 - 23:15 napisał
#48
Napisano 15 listopada 2014 - 11:40
#49
Napisano 15 listopada 2014 - 12:00
Cytat
Użytkownik melfio1 edytował ten post 15 listopada 2014 - 12:00
#50
Napisano 15 listopada 2014 - 12:00
Użytkownik Tabaluga dnia 15 listopada 2014 - 11:18 napisał
EHA wzbogaca mieszankę aż do temperatury 60 st. C. Następnie m.in. wzbogaca ją przy pełnym otwarciu przepustnicy, oraz odcina dopływ paliwa w trakcie hamowania.
Regulator ciśnienia paliwa nie jest sterowany podciśnieniem z odmy Ma z góry ustawione przez producenta wartości ciśnienia. A ten wężyk z tyłu to odprowadzenie ewentualnych przecieków.
Skład mieszanki ustawiaj tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku. Minimalna temperatura to 60 st. C a max to temperatura załączenia wentylatora chłodnicy. Ponadto powinno się wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu w miarę możliwości zapewnić w pomieszczeniu temperaturę pokojową. Jeśli w takich warunkach ustawisz mieszankę to będziesz miał pewność, że jest tak jak należy.
Ja nie bawię się we wzory tylko korzystam z miernika współczynnika wypełnienia impulsu - w jednoznaczny sposób podaje odczyty więc eliminuje możliwość pomyłki a dodatkowo skraca całą czynność.
Jeśli masz podejrzenie, że wtryskiwacze działają nieprawidłowo to odezwij się do mnie na priv. Zajmuję się czyszczeniem wtryskiwaczy.
Sprawdź też czy klapa przepływomierza płynnie i błyskawicznie powraca ci z dolnego położenia do górnego, sprawdź również czy posiadasz komplet odpowiednich sprężynek sterujących cięgnem gazu i przepustnicą. To drobiazgi ale potrafią napsuć krwi...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|