Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[W124] OM601 problem z przelewem


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   forch


  • Postów: 26
  • Na forum od: 09 sie 2014
  • Miejscowość: WIELKOPOLSKA
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 kwiecień 2019 - 16:45

Witam. Mam problem w 200D. Co chwilę puszcza mi przelew między 3 a 4 cylindrem. Zakładałem już różne nowe i używane od ropy i nadal ten problem występuje. Założę nowy chwilę jest okej a potem znów leci. Możliwe jest żeby tam było za duże ciśnienie? Ciekawostką jest to że problem mam od czasu gdy uporałem się z ciągle pękającą rurką 4 wtrysku (okazało się że nie była przymocowana) chodź to pewnie przypadek. Spotkał się ktoś z takim problemem? Ręce opadają już

#2 Offline   Rafał 1972


  • Postów: 268
  • Na forum od: 28 gru 2013
  • Miejscowość: Żagań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Mondeo 2.0 TDCI 140 KM

Napisano 14 kwiecień 2019 - 17:44

Wężyki przelewowe tylko oryginalne. W ASO 1 metr około 80 zł plus 30 zł za zaślepkę 4 wtryskiwacza.

#3 Offline   tomuss1980


  • Postów: 320
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Warlubie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,0E

Napisano 14 kwiecień 2019 - 20:50

Wyświetl postUżytkownik Rafał 1972 dnia 14 kwiecień 2019 - 17:44 napisał

Wężyki przelewowe tylko oryginalne. W ASO 1 metr około 80 zł plus 30 zł za zaślepkę 4 wtryskiwacza.
Toś pomógl. Od lat jezdze na zwykłych i jakos nie widze powodu wydawania kasy na ASO.

#4 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 643
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 kwiecień 2019 - 21:05

A ja bym stawiał na wtryskiwacz ma za duże ciśnienie i zamiast wtryskiwaczem to daje bokiem albo sekcja pompy daje więcej paliwa niż reszta (pompa do regulacji)

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#5 Online   andrzejrz


  • Postów: 186
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka

Napisano 15 kwiecień 2019 - 07:36

Sprawdź ciśnienie wtryskiwacza,jak ma dobre to sprawdzaj pompę.Ja też jeżdzę wiele lat na polskich przewodach przelewowych i nic siè nie dzieje

#6 Offline   T34


  • Postów: 245
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Kaszuby
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 kwiecień 2019 - 09:23

Prawdopodobnie masz zbyt odgięty króciec od przelewu przy wtryskiwaczu. Nasuń sam koniuszek przewodu na króciec, umyj wszystko i obserwuj czy diesel spływa po tym króćcu z wężyka, czy zbiera się tam gdzie króciec jest wcisniety w korpus wtrysku...jak cieknie z korpusu, możesz spróbować wbić przez jakąs przedluzke ten krociec we wtryskiwacz, ale rob to bardzo delikatnie bo krociec potrafi sie ulamac