Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Swap silnika 5.0



14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   brajtas


  • Postów: 186
  • Na forum od: 09 gru 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W204 C200 Kompressor

Napisano 17 kwietnia 2019 - 15:50

W140 ma zupełnie inne zwrotnice i piasty więc i tarcze i zaciski hamulcowe do W201 "nie podejdą" no i serwo z układem ASR raczej też nie.
Sam siebie zacytuje, bo to co wyżej wymieniłem podejdzie:

Wyświetl postUżytkownik brajtas dnia 17 kwietnia 2019 - 12:19 napisał

oraz zamontowaniu przednich zacisków hamulcowych czterotłoczkowych co najmniej takich jakie były montowane w 500E (W124) czyli o średnicy tarczy hamulcowej 300 bądź 320mm (chociaż 400E miały takie same jak 320E czyli 294mm) pamiętając przy tym o wymianie wahaczy (problem sworznia: wymienny/niewymienny)

Użytkownik brajtas edytował ten post 17 kwietnia 2019 - 15:53




#12 Offline   bartzak1


  • Postów: 7
  • Na forum od: 06 wrz 2018
  • Miejscowość: włocławek
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2019 - 19:14

Na placu mam W124 3.2 w cabrio mogę łatwo sprawdzić jak będą tarcze i zaciski pasować
I właśnie o takie porady mi chodzi

#13 Offline   elmer


  • Postów: 94
  • Na forum od: 16 sie 2009
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 czerwca 2019 - 10:21

Witam

Jak postępy?

#14 Offline   W201190


  • Postów: 3
  • Na forum od: 01 sty 2019
  • Miejscowość: Mielec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 czerwca 2019 - 15:16

Sam teraz wkladam v8 magnum roboty jest dużo przy wyłożenia silnika na pewno będziesz musiał przerobić ścianę grodziową zbudować nowy tunel założyć magiel zamiast przekładni kierowniczej

#15 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 czerwca 2019 - 17:01

Temat umarł smiercią naturalną.....chlopok sie napalil, trzeba z 500 godzin pracy i 10-20 tys na klejenie tego samodzielnie lub kolejne 10-20 aby warsztat zrobił. Wiem coś o tym.








Podobne tematy Zwiń