Skocz do zawartości




Falgi czy warto


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   msmarcin


  • Postów: 137
  • Na forum od: 04 maj 2017
  • Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Jakieś jest

Napisano 22 maja 2019 - 13:47

Szanowne Panie, Szanowni Panowie,

Jak sądzicie, warto zakupić taki oto zestaw?
https://www.olx.pl/o...D5-IDzi2mH.html



#2 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 maja 2019 - 08:09

Trzeba obejrzeć na żywo, ale dla mnie nie wygląda to na chrom, tylko na polerkę. No i widać, że sporo mają za sobą.

#3 Offline   msmarcin


  • Postów: 137
  • Na forum od: 04 maj 2017
  • Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Jakieś jest

Napisano 30 maja 2019 - 09:24

MI też wygląda to na polerkę. Zastanawiam się czy trzeba dodatkowo zabezpieczać lakierniczo takie felgi.

#4 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 30 maja 2019 - 09:47

Jeśli to polerka, to tak, trzeba pomalować. Inaczej będą ciemnieć/matowieć. Albo można kilka razy w sezonie polerować i woskować :E .

#5 Offline   maciejd


  • Postów: 753
  • Na forum od: 03 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Clio, Laguna, 2x Transit, Żuk

Napisano 30 maja 2019 - 09:48

Raczej trzeba by to było bezbarwnym machnąć. Jeśli bezbarwny, to wcześniej renowacja a potem jakaś powłoka, żeby temu bezbarwnemu ulżyć.
Reasumując - koszty wyjdą niemałe. Nie rozglądałem się za 15", więc nie wiem, czy taki rozmiar jest w jakiś sposób unikatowy.
Na chrom to nie wygląda, raczej kilka sezonów po polerce.

W sumie 16" 7.5J ET41 z zakupem i renegeracją u mnie wyszły 1600 złotych niecałe.

#6 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 maja 2019 - 12:34

Po lakierze bezbarwnym traci się blask.
Polerkę trzeba myć płynem który nie powoduje utleniania - na forach jest to dobrze opisane, trzeba myć często. Przepolerować od czasu do czasu też trzeba, ale przy tym wzorze felgi to bajka.

#7 Offline   msmarcin


  • Postów: 137
  • Na forum od: 04 maj 2017
  • Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Jakieś jest

Napisano 30 maja 2019 - 21:51

Dziękuję za odpowiedzi. Reasumując drogawa zabawa i w sumie niekoniecznie warta zachodu.








Podobne tematy Zwiń