Zaraz spadnie pewnie na mnie grad krytyki i jestem tego swiadomy ale przygladam sie codzien mojej i dochodze coraz bardziej do wniosku, ze przydaloby sie ja obnizyc. Jednak pojawia sie problem. Na zmiane sprezyn troche nie mam kasy (moze sie myle ale wyjdzie mniej wiecej 300 za sprezyny plus 200 - 300 za zamiane ) a poza tym "najwyzsze" obnizajace sprezyny beda i tak -40mm a to sporo. Kapcie 225/45/17 ktore mam sa fajne ale niestety np z przodu rownaja sie z krawedzia blotnikow lub nawet o 5 mm wystaja i po glebie siadzie na oponach Byloby idealnie gdyby siadl ze 2 centymetry, tylko czy to jest sens i jak to zrobic?
3
[w201] Obnizanie zawieszenia bez zmiany sprezyn
Rozpoczęty przez FilipW, cze 17 2008 13:16
71 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:16
#2
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:20
sprawdz jakie masz gumy przy sprezynach i ewentualnie wymien na najnizsze. Nawet w ASO nie sa one drogie
#3
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:28
Hmm a jak to sprawdzic najlatwiej ?
#4 Gość__
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:33
Podlewaruj sobie auto i policz cycki (będzie je widać).
#5
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:33
Musisz wejsc pod auto i zobaczyc ile zabkow jest na gumie (wystajace wasy). Sa z trzema (najwyzsze), dwoma i jednym (najnizsze). Gdzies mam tabelke z wymiarami i numerami. Poszukam pozniej i wrzuce do FAQ.
EDIT: Wpadla mi w rece fotka to wrzucam przy okazji. Tak wygladaja "wasy" z tylu:
EDIT: Wpadla mi w rece fotka to wrzucam przy okazji. Tak wygladaja "wasy" z tylu:
#6
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:36
A patrz, ubiegli mnie w odpowiedzi :-P Aż 3 minuty post pisałem? :shock: Zagapiłem się trochę ;-) No w każdym razie chciałem powiedzieć to co powiedział darul
EDIT:
Roboty ponoć mało, to działa na zasadzie plug&play raczej
EDIT:
Roboty ponoć mało, to działa na zasadzie plug&play raczej
#7
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:40
Bede szukal w takim razie tych gum dzis, ciekawe czy znajde, bo ostatnio nie wiem jak sie nazywam :-P . A duzo ewentualnie taka podmiana obnizy?Przypuscmy z gumy trzycyckowej na jednocyckowa?Duzo z tym roboty?
#8 Gość__
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:44
Prawie tyle samo co z wymianą sprężyn. Musisz je ścisnąć ściągaczem niestety.
P.S. napisz nam jak się nazywasz to w razie czego się przypomni ;-)
P.S. napisz nam jak się nazywasz to w razie czego się przypomni ;-)
#9
Napisano 17 czerwca 2008 - 13:53
FilipW, sprężyny można kupić do 150zl. Wymiana we własnym zakresie. Bez ścisków do sprężyn tez da rade - wiem bo sam robiłem. Wymiana 4 sprężyn około 1,5-2h. Tył jest banalnie prosty do wymiany, przód trochę więcej śrub do odkręcania ale wszystko da sie zrobić jak się pomyśli
Charlie9, są jeszcze podkładki z 4 cyckami
Charlie9, są jeszcze podkładki z 4 cyckami
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[W124] dokładanie listwy bezpieczników EFGH |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|
||
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W201] Wywala bezpiecznik od swiatel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|
||
[w124] SWAP silnika 230 m102 z ASD na bez ASD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jedrej |
|
|