Witam niedawno stalem sie posiadaczem mercedesika 124 300 24v coupe. Mam problem w czasie jazdy temperatura cieczy jest ok czyli na gornym brzuszku od 80 czasem trosze wiecej , ale jak zaczynaja sie korki albo na postoju przy pracujacym silniku temp rosnie powyzej kreski nad 80 nawet dobija przed 120.
Temperature sprawdzalem termometrem w zbiorniczu wyrownawczym. Dochodzi do 105 stopni wtedy na zegarach pokazuje ze jest pomiedzy kreska nad 80 i kreska przy 120.
Wczesniej wymienilem czujnik temperatury na zegary drugi czujnik obok.
Wiskoze ale na zamiennik topram. Odnosnie wiskozy mam pytanko czy przy wyoskiej temperaturze silnika przy zgaszonym silniku wiatrak powinien sie krecic czy stac w miejscu.
Wymieniony płyn. Uklad przeplukany. Chlodnice zdejmowalem jest czysta miedzy zeberkami w srodku plukalem ja kwaskiem cytrynowym tez test czysta.
Nie wiem czy ma znaczenie ta pompa na nadkolu wyjelem ja sprawdzilem czy pompuje wode pompuje.
pasek jest napiety tak ze moge go przekrecic troche ponad 90 stopni.( myslalem ze sie slizga na kole od pompy).
Termostat nowy juz drugi otwieraja sie tak samo przy ok 88 stopniach gotowalem oba w garnku. Termostat zalozony ta malutka dziurka z kulka w strone zbiorniczka wyrownawczego czyli w najwyzszej pozycji. Tak wyczytalem na tym forum
Układ odpowietrzalem tak wlany plyn nad ten zgrzew w zbiorniczku pokretla na max. I chodzi korek zamkrecony nowy. Tez wyczytalem ze ma byc nowy. Trzyma cisnienie sprawdzalem spreżarką.
Prosze o pomoc bo juz nie wiem co robic .caly czas sie grzeje.
0
Mercedes 124 300 24v. Wysoka temperatura płynu
Rozpoczęty przez GERAS601, cze 21 2019 12:13
51 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 czerwca 2019 - 12:13
#2
Napisano 21 czerwca 2019 - 12:30
Wygląda to na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
#3
Napisano 21 czerwca 2019 - 12:43
Czy testem na co2 mozna to stwierdzic zeby niepotrzebnie nie rozbierać . Myslalem jeszce nad pompa wody .
#4
Napisano 21 czerwca 2019 - 12:53
Użytkownik GERAS601 dnia 21 czerwca 2019 - 12:43 napisał
Czy testem na co2 mozna to stwierdzic zeby niepotrzebnie nie rozbierać . Myslalem jeszce nad pompa wody . Doadam jeszcze ze przed plykanie ukladu rozowy plym chlodniczy po miesiacu zrobił sie lekko pomaranczowy . Nie wiem czy to zle.
#5
Napisano 21 czerwca 2019 - 12:54
Powinno wykazać
#6
Napisano 21 czerwca 2019 - 13:04
Użytkownik andrzejrz dnia 21 czerwca 2019 - 12:54 napisał
Powinno wykazać
Jeszce jedno pytanie mam test co2 ale akwarystyczny w kropelkach to chyba to samo . Pojde dzis sprawdze. Jak nie bedzie dzialal to zamowie z neta. Jeszcze jedna sprawa jakie sa objawy padajacej pompy wody oprucz wycieku i chalasliwej pracy. Czy na wolnych obrotach z weza przelewowego od chlodnicy do zbiorniczka caly czas powinien leciec delikatnie plyn bo u mnie nie leci. A waz jest drożny.
#7
Napisano 21 czerwca 2019 - 13:11
Nie powinien lecieć cały czas.Tu masz dobrze
#8
Napisano 21 czerwca 2019 - 13:33
Użytkownik andrzejrz dnia 21 czerwca 2019 - 13:11 napisał
Nie powinien lecieć cały czas.Tu masz dobrze
Moze cos zle odpowietrzylem . Czemu przy peknietej uszczelce sie grzeje. ? Jak to dziala ? Ile moze kosztowac wymiana uszczelki jaka uszczelke kupic jak coś. Czy przy wymianie uszczelki cos jeszcze zobaczyc . Co powinno sie przy jednej robocie zobaczyć ?
#9
Napisano 21 czerwca 2019 - 14:26
Czy egr moze miec cos wspolnego z tym przegrzewaniem ?
#10
Napisano 21 czerwca 2019 - 15:36
EGR nie ma nic z tym wspólnego
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
|
|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Wiele wersji W124 |
HydePark | PolnaMysz |
|