Jeśli na rozgrzanym zatrzymasz wiatrak, to do wymiany wisko. Sam wiatrak można zostawić, a wymienić samo sprzęgło.
0
[W201] OM602 - specyficzne zachowanie
Rozpoczęty przez Loockki, sie 18 2019 11:05
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 20 sierpnia 2019 - 21:54
#22
Napisano 22 sierpnia 2019 - 20:53
Ok, dzisiaj po 50 km byłem w stanie zatrzymać wiatrak dokładnie tak samo jak zaraz po odpaleniu silnika ... Rozumiem, że trzeba wymienić wisko.
https://allegro.pl/o...3RoC6-YQAvD_BwE - Takie będzie dobre ?
No i najważniejsze, chcę to wymienić sam, obejrzałem parę materiałów i w jednym mam problem, mianowicie jak zablokować pompę wody ? Nie odkręcę tego tak po prostu z tego co widzę, koleś na filmie ma jakąś zabawkę (https://www.youtube....h?v=ETE5qGncZlE ) do tego a ja nie mam nawet jak czegoś takiego wydrutować, macie na to jakiś patent ? Film micha obejrzałem i nie do końca mi to podpowiedziało jak ten szajs wykręcić.
https://allegro.pl/o...3RoC6-YQAvD_BwE - Takie będzie dobre ?
No i najważniejsze, chcę to wymienić sam, obejrzałem parę materiałów i w jednym mam problem, mianowicie jak zablokować pompę wody ? Nie odkręcę tego tak po prostu z tego co widzę, koleś na filmie ma jakąś zabawkę (https://www.youtube....h?v=ETE5qGncZlE ) do tego a ja nie mam nawet jak czegoś takiego wydrutować, macie na to jakiś patent ? Film micha obejrzałem i nie do końca mi to podpowiedziało jak ten szajs wykręcić.
#23
Napisano 22 sierpnia 2019 - 21:25
Wyciągnił chłodnicę z obudową wiatraka i dojście będzie dobre.Odkręcaj samochód pozostawiony na biegu i zaciągniętym ręcznym.Dynamicznym uderzeniem powinno pójś,a jak nie to kluczem hydraulicznym przytrzymaj koło pasowe.Ja ręką z góry przytrzymałem i poszło.To trzyma się na jednej śrubie,jak wyjmiesz to trzy małe śrubki trzeba odkręcić
#24
Napisano 22 sierpnia 2019 - 21:32
Dojście ogólnie mam dobre bo wiatrak nie ma tego tunelu i ja go bezproblemowo widzę, jedyne z czym mam problem to właśnie to zablokowanie pompy wody. Ale jak mówisz, że na w razie co można spróbować nawet ręką tam przystopować czy coś to będę próbował. A podlinkowane sprzęgło będzie git ? Według mnie tak, ale jeszcze was dopytam żeby nie walnąć gafy i zamawiam.
#25
Napisano 22 sierpnia 2019 - 22:01
Będzie git,jeśli ktoś pisze że do tego modelu.to musi pasować.
#26
Napisano 22 sierpnia 2019 - 22:03
Dobra, to zamawiam i będę kombinował w razie czego będę tu wracał albo uderzę do kogoś z was na priv. Ogromne dzięki za pomoc wszystkim
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
OM602-problem z ciśnieniem oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | om602fan |
|
|
|
Marynizacja silnika OM602 i OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FilipRiver |
|
||
W124 300D 1986 r. dziwne zachowanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | w201chojnice |
|
||
Jaki swap z OM662 (OM602) ? |
Modyfikacje,Tuning | KierowcaBombowca |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|