Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Prąd po obu stronach styków bezpieczników


14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 27 sierpnia 2019 - 11:17

Oprócz tej dmuchawki może szurać pompka obiegowa - ale to juz bardziej w komorze silnika.



#12 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 sierpnia 2019 - 11:17

Wtyczkę znalazłem, trochę się z nią pomocowałem, ale kompletnie nie mam pomysłu, jak ją zdjąć z "łapki" od strony grodzi. Wtyczka nie ma nic do przytrzymania, żeby łapki puściły, dojście śrubokrętem, czy czymkolwiek do podważenia niemal zerowe i na ślepo. Ameryki pewnie nie odkryję, jak napiszę, że na obu krańcach styków "Na wentylator" (po podważeniu osłonki przy rezystorze) miernik wykazał dwa minusy

@Gerri - mam poduchę, pasażer od spodu zabudowany. Wersja taxi. REST zachowuje się tak, jakby działał, ale nie miał wiatraka nawiewu. Przy przełączaniu siły nadmuchu słychać, że ciśnienie tam chodzi, ale to nie jest to, co było wcześniej. Tak, jakby tam było niższe

Użytkownik Fah edytował ten post 27 sierpnia 2019 - 11:30


#13 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 sierpnia 2019 - 11:54

Wtyczka odpięta. Po podaniu prądu prosto z aku - wiatrak stoi, kabel spawa. Czyli rozumiem, że winny znaleziony? Ponieważ nie było opisane, który kabel jest który, bieguny też zamieniłem, bez zmian.

#14 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 września 2019 - 11:53

Dokopałem się do dmuchawy, coby obadać silnik. Po podaniu prądu bezpośrednio na styki silniczka - nawiew kręci. Ciężko jak cholera, piszczy jak 16 latek na 500E - ale kręci. Kable się grzeją, ale dają radę. WD-40 nie psikałem w tulejki, bo czytam, że całkiem se załatwię silnik. Czyli jak rozumiem - nowe tulejki, nowe kable i spokój do pięćdziesiątki?

Filmik dla unaocznienia https://www.youtube....h?v=nn4K2UFsL6g

Użytkownik Fah edytował ten post 09 września 2019 - 12:17


#15 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 września 2019 - 15:09

Wyjąłem silnik. Ze stojana wyleciała woda. Przeczyściłem, przesmarowałem - działa. Jutro zrobię fotorelację pt "Jak się dobrać do wiatraka krok po kroku"

Gdzieś też trafiłem na wymiary tulejek, które odpowiadają za piszczenie wiatraka, ni cholery teraz nie mogę tego posta znaleźć. Podrzuci ktoś? Lepiej zająć się tym teraz, niż w 20 stopniowym mrozie, jak nawiew stanie








Podobne tematy Zwiń