Skocz do zawartości




- - - - -

Wskaźnik temperatury.


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   roska1231


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 paź 2019
  • Miejscowość: Szklary Górne
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 października 2019 - 17:25

Mój wskaźnik temperatury idzie do ok 90 i po chwili skacze na 120 i tak przez pare kilometrów a potem wraca do ok90. Co może być przyczyna. Auto się nie grzeje wszystko ok tylko ten wskaźnik głupieje.



#2 Offline   Kristoff


  • Postów: 601
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 04 października 2019 - 19:07

Wiatrak się załącza? To się stało tak nagle od dziś? Przyczyną może być walnięty czujnik lub/ i termostat do sprawdzenia.

Użytkownik Kristoff edytował ten post 04 października 2019 - 19:13


#3 Offline   andrzejrz


  • Postów: 519
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 04 października 2019 - 19:13

Najprawdopodbniej wina wskaźnika,ale dla wszystkiego sprawdź zielony kabelek na lewym nadkolu

#4 Offline   roska1231


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 paź 2019
  • Miejscowość: Szklary Górne
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2019 - 03:59

Wiatrak chodzi. Temp. Ok. Tylko z wskaźnikiem coś nie halo. Złapie tem.nirmalna potem wariuje do 120 wskazówka lata jak walnięta a po jakimś czasie wraca do normalnej pozycji. Czy nie będzie to problem ze samym wskaźnikiem?

#5 Offline   Kristoff


  • Postów: 601
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 05 października 2019 - 05:08

W takim wypadku może to być najbardziej prawdopodobne że sam wskaźnik szwankuje.

#6 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 05 października 2019 - 13:39

wskaźnik chyba ma w swoim układzie elektronicznym potencjometr korygujący - taka pr-ka montażowa do druku; może on szwankuje i wskazówka "dostaje kota"

#7 Offline   roska1231


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 paź 2019
  • Miejscowość: Szklary Górne
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2019 - 15:17

Gdzie ten potencjometr jak go zlokalizować.

#8 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 05 października 2019 - 21:19

Niema nic takiego..

#9 Offline   tomekb


  • Postów: 20
  • Na forum od: 22 gru 2018
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 października 2019 - 09:03

U mnie jest identycznie. Po około 10-15 km jazdy szaleje przez minutę, następnie wraca do normy. Podejrzewałem parę wodną, która powstawałaby gdzieś przy rozgrzewaniu się silnika, aby następnie kondensować się na płytce.

#10 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 06 października 2019 - 09:57

Wyświetl postUżytkownik mixx dnia 05 października 2019 - 13:39 napisał

wskaźnik chyba ma w swoim układzie elektronicznym potencjometr korygujący - taka pr-ka montażowa do druku; może on szwankuje i wskazówka "dostaje kota"

Potencjometr ma wskaźnik poziomu paliwa.

Co do problemu, może sam wskaźnik wariuje, a może czujnik. Jeszcze obstawiałbym słabą masę.

Użytkownik Szarik edytował ten post 06 października 2019 - 09:57









Podobne tematy Zwiń