Witam
Od jakiegoś czasu walczę z wyciekami i po kilku dniach (mycie silnika lizanie wąchanie wymiana uszczelniaczy i takie tam) usunałem prawie wszystkie, lecz okazało się, że cieknie z przekładni. Po konsultacji okazało się, iż regenaracja to duży lub bardzo duży koszt więc załatwiłem drugą z przebiegiem 140 000 KM.
A moje pytania brzmią
1. Czy będę potrzebować jakiś specjalistycznych przyrządów typu ściągacz ?
2. Czy będę potrzebować nietypowych kluczy (łamany w pięciu miejscach z gumową końcówką )
3. Czy powinienem zwrócić uwagę na jakieś znaczniki i inne specyficzne "oczywiste" sprawy
Ps
Koleś u którego zamówiłem przekładnie twierdzi, że wszystkie są takie same a nr są różne ze względu na długość przewodów. Czy to prawda ?? Mam nadzieje że tak bo już przelew puściłem
Za sugestie uśmiechy i nagany z góry THX
0
[w124] Wymiana przekładni układu kierowniczego
Rozpoczęty przez pasiasty, cze 20 2008 19:02
27 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 czerwca 2008 - 19:02
#2
Napisano 20 czerwca 2008 - 19:21
przekładnia sportline ma chyba inne przelożenie - mniej kręcenia
#3
Napisano 20 czerwca 2008 - 19:36
Bialy, od 16V ma większe przełożenie.
#5
Napisano 20 czerwca 2008 - 20:34
Bondoro, ale czy to oznacza, że są na wzajem nie wymienne ??
#6
Napisano 20 czerwca 2008 - 20:57
wydaje mi sie ze jedna z nich byla montowana w mocniejszych wersajach silnikowych.
#7
Napisano 20 czerwca 2008 - 21:03
chyba mozna je nawzajem wymieniac
#8
Napisano 23 czerwca 2008 - 11:29
Mi mechanik mówił że w 124 są 2 rodzaje przekładni, jedne "mniejsze" ich numer zaczynają się od 190 a drugie większe montowane do mocniejszych silników, numer zaczyna się od 124. Podobno są wymienialne między sobą, ale ze względu na mniejsza wytrzymałość nie polecał montować małej w miejsce dużej.
Czy to prawda to nie wiem...
Czy to prawda to nie wiem...
#9
Napisano 23 czerwca 2008 - 17:39
Przelozenia przekladni kierowniczej W124-W201
(2 rodzaje o roznych przelozeniach)
W124 (sedan,kombi)
200D,250D,250TD,300D,300TD
200E,260,280,300,320,..................15,44:1 - 3 obroty kierownica
300TD 4MATIC,260E-4,300E-4,.......13,21:1
400E,............................................15,53:1
500E, E60 AMG..............................15,67:1
W124 (coupe)
200CE,220,230,300,320..................16,21:1
E 36 AMG.......................................14,47:1
W201
2.0D,2.5D,2.5TD.............................16,66:1 - 3,32 obroty kierownica
2.3 16V..........................................15,27:1
2.5 16V EVO II...............................15,4:1
(2 rodzaje o roznych przelozeniach)
W124 (sedan,kombi)
200D,250D,250TD,300D,300TD
200E,260,280,300,320,..................15,44:1 - 3 obroty kierownica
300TD 4MATIC,260E-4,300E-4,.......13,21:1
400E,............................................15,53:1
500E, E60 AMG..............................15,67:1
W124 (coupe)
200CE,220,230,300,320..................16,21:1
E 36 AMG.......................................14,47:1
W201
2.0D,2.5D,2.5TD.............................16,66:1 - 3,32 obroty kierownica
2.3 16V..........................................15,27:1
2.5 16V EVO II...............................15,4:1
#10
Napisano 24 czerwca 2008 - 10:22
Dzięki Bondoro.
A czy ktoś się orientuje czy będę potrzebował ściągacza, bo to może mi popsuć plany mojej wymiany. Jak sobie tam patrzyłem to niby nie, ale nie chciał bym niespodzianek :coto:
A czy ktoś się orientuje czy będę potrzebował ściągacza, bo to może mi popsuć plany mojej wymiany. Jak sobie tam patrzyłem to niby nie, ale nie chciał bym niespodzianek :coto:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] Wspornik drążka kierowniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zelazoi |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|