0
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r.
Rozpoczęty przez Lukasz1990Orange, cze 15 2020 23:16
63 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 23 lipca 2020 - 07:55
To takie tanie? Aha. Nawet nie sprawdzałem, ale jak ten mój wytwór się rozsypie to zmienię. Dzięki
#42
Napisano 23 lipca 2020 - 12:01
https://deler.pl/p/w...AyABEgKPgfD_BwE
Od 12 do 14 zł
Ale kupisz też w szanującym się sklepie motoryzacyjnym bez kosztów przesyłki.
Od 12 do 14 zł
Ale kupisz też w szanującym się sklepie motoryzacyjnym bez kosztów przesyłki.
Użytkownik Kristoff edytował ten post 23 lipca 2020 - 12:02
#44
Napisano 30 czerwca 2022 - 21:48
Witam ponownie,
trochę mnie nie było, ale covidy/sridy i inne pisowskie akcje przy własnej działalności dały się we znaki.
Do rzeczy... Kontynuując mój ostatni post informuję, że za "cykanie" były odpowiedzialne popychacze - po wymianie jak ręką odjął.
Mam taki plan: na przestrzeni kilku/kilkunastu dni powrzucam tu to, co udało mi się zrobić w mojej "Merry-Benc" na przestrzeni ostatniego 1,5roku.
Przeszła małą metamorfozę, ale kto chętny ten będzie czytał. Wszystko działo się stosunkowo powoli bo jak większość ludzi dzisiaj tak i ja nie mam na nic czasu . Nie wrzucę wszystkiego naraz, bo zdjęć z przymiarek i próbowania moich pomysłów mam tyle, że powstałoby z tego ze 6ść stron na forum. I tak to przefiltruję, żeby nie zanudzać i nie zaśmiecać.
Ale od początku.
Po zakupie zarzekałem się, że tym razem moje auto będzie full ori i to będzie taki klasyk "jak z fabryki". No, ale przegrałem walkę z samym sobą i po paru miesiącach stwierdziłem, że jednak musi być coś niżej i musi być inne koło.
Założenia były takie:
- nie chcę wydawać fortuny (bo są ładne felgi, ale za ponad 5tys/kpl)
- lubię "parapety" więc coś z rantem
- bez przesady jeśli chodzi o rozmiar
Przejrzałem Internet 2 razy. Na prawdę żadne felgi mnie nie powaliły na kolana. Gdzieś chyba wyżej pisałem, że mercedesowskie również nie są w moim guście.
Ostatecznie stwierdziłem, że będzie to szeroka stal 15", no ale, żeby było z bajerem no to wymyśliłem nierdzewny oring w polerze.
Pierwsze przymiarki dzisiaj wyglądają trochę śmiesznie , ale wrzucam.
Na razie foto z felgą stalową R15 J6,5 - chciałem tylko złapać "zgrubną" koncepcję i przymierzyć oring.
postaram się wkrótce dodać kolejnego posta.
Pozdr
trochę mnie nie było, ale covidy/sridy i inne pisowskie akcje przy własnej działalności dały się we znaki.
Do rzeczy... Kontynuując mój ostatni post informuję, że za "cykanie" były odpowiedzialne popychacze - po wymianie jak ręką odjął.
Mam taki plan: na przestrzeni kilku/kilkunastu dni powrzucam tu to, co udało mi się zrobić w mojej "Merry-Benc" na przestrzeni ostatniego 1,5roku.
Przeszła małą metamorfozę, ale kto chętny ten będzie czytał. Wszystko działo się stosunkowo powoli bo jak większość ludzi dzisiaj tak i ja nie mam na nic czasu . Nie wrzucę wszystkiego naraz, bo zdjęć z przymiarek i próbowania moich pomysłów mam tyle, że powstałoby z tego ze 6ść stron na forum. I tak to przefiltruję, żeby nie zanudzać i nie zaśmiecać.
Ale od początku.
Po zakupie zarzekałem się, że tym razem moje auto będzie full ori i to będzie taki klasyk "jak z fabryki". No, ale przegrałem walkę z samym sobą i po paru miesiącach stwierdziłem, że jednak musi być coś niżej i musi być inne koło.
Założenia były takie:
- nie chcę wydawać fortuny (bo są ładne felgi, ale za ponad 5tys/kpl)
- lubię "parapety" więc coś z rantem
- bez przesady jeśli chodzi o rozmiar
Przejrzałem Internet 2 razy. Na prawdę żadne felgi mnie nie powaliły na kolana. Gdzieś chyba wyżej pisałem, że mercedesowskie również nie są w moim guście.
Ostatecznie stwierdziłem, że będzie to szeroka stal 15", no ale, żeby było z bajerem no to wymyśliłem nierdzewny oring w polerze.
Pierwsze przymiarki dzisiaj wyglądają trochę śmiesznie , ale wrzucam.
Na razie foto z felgą stalową R15 J6,5 - chciałem tylko złapać "zgrubną" koncepcję i przymierzyć oring.
postaram się wkrótce dodać kolejnego posta.
Pozdr
Użytkownik Lukasz1990Orange edytował ten post 30 czerwca 2022 - 21:50
#45
Napisano 02 lipca 2022 - 21:17
Wrzucam kilka zdjęć z myjni/po myjni (z okresu okolic jesieni).
Lakier wyszedł na tych zdjęciach nad wyraz świetnie
Logo-gwiazda MB, które gdzieś tam kilka postów wyżej było pasowane na obudowę filtra ostatecznie trafiło pod lusterko wsteczne.
Myślę, że pasuje tu jak należy.
Pozdr
Lakier wyszedł na tych zdjęciach nad wyraz świetnie
Logo-gwiazda MB, które gdzieś tam kilka postów wyżej było pasowane na obudowę filtra ostatecznie trafiło pod lusterko wsteczne.
Myślę, że pasuje tu jak należy.
Pozdr
#46
Napisano 08 lipca 2022 - 22:50
Praca nad felgami/zawieszeniem ciąg dalszy .
Kupiłem ładne szpilki. Poza tym, że ładne to były cenowo okazyjne, ale do skrócenia.
Później zmieniłem sprężyny na czerwone -45mm. I podkładki na jednocyckowe.
Uwaga dla potomnych, żeby kombinowali krócej niż ja : jeśli auto ma stać równo to tył trzeba "posadzić" bardziej niż przód. Z przodu silnik dociśnie do gleby a z tyłu wiezione powietrze będzie robić małą różnicę. Czyli np. zestaw na przód -25mm będzie dobrze współgrał z zestawem -45mm tył. Wiadomo - jest to zależne od stanu/kondycji wielu podzespołów, ale raczej w tę stronę trzeba się kierować.
Wracając... na tym etapie zmieniłem same sprężyny BEZ AMORÓW. Amory zostały seryjne. Chciałem tak pojeździć parę tygodni, bez ładowania się w koszty, żeby zobaczyć czy auto nie straci na funkcjonalności, a ja dojadę tam gdzie muszę bez większego przejmowania się "obetrę czy nie".
Z racji tego, że robiłem to u brata na garażu, a on ma bzika na punkcie kosmetyków do auta, to walnął mi "szybką polerkę" jak on to mówi.
Parę zdjęć W201 po zmianie sprężyn i Golf II brata.
Wkrótce dodam kolejne posty
Pozdr
Kupiłem ładne szpilki. Poza tym, że ładne to były cenowo okazyjne, ale do skrócenia.
Później zmieniłem sprężyny na czerwone -45mm. I podkładki na jednocyckowe.
Uwaga dla potomnych, żeby kombinowali krócej niż ja : jeśli auto ma stać równo to tył trzeba "posadzić" bardziej niż przód. Z przodu silnik dociśnie do gleby a z tyłu wiezione powietrze będzie robić małą różnicę. Czyli np. zestaw na przód -25mm będzie dobrze współgrał z zestawem -45mm tył. Wiadomo - jest to zależne od stanu/kondycji wielu podzespołów, ale raczej w tę stronę trzeba się kierować.
Wracając... na tym etapie zmieniłem same sprężyny BEZ AMORÓW. Amory zostały seryjne. Chciałem tak pojeździć parę tygodni, bez ładowania się w koszty, żeby zobaczyć czy auto nie straci na funkcjonalności, a ja dojadę tam gdzie muszę bez większego przejmowania się "obetrę czy nie".
Z racji tego, że robiłem to u brata na garażu, a on ma bzika na punkcie kosmetyków do auta, to walnął mi "szybką polerkę" jak on to mówi.
Parę zdjęć W201 po zmianie sprężyn i Golf II brata.
Wkrótce dodam kolejne posty
Pozdr
#47
Napisano 10 lipca 2022 - 21:37
Po zakupie ładnych, niepordzewiałych felg stalowych zrobiłem kolejne przymiarki i chciałem urzeczywistnić (chociaż "na szybko") kolejny już pomysł.
Ostatecznie za namową brata zrezygnowałem z R15 (i okazało się, że dobrze, ale narobiło to zamieszania w moich planach i sporo główkowania).
Więc te widoczne na zdjęciu w kartonie to R16 J6,5 - dawca .
Rozważałem jeszcze rozmiar większe, ale nieeee. Tak jak pisałem wyżej nie chciałem utraty funkcjonalności - R16 to kompromisowe rozwiązanie.
W międzyczasie zakupiłem komplet owiewek Heko. Może zdjęcie jest takie sobie, ale na żywo na prawdę wyglądają świetnie. Teraz jeżdżę prawie bez przerwy z lekko uchylonymi szybami .
Aha miałem już owiewki w kilku autach, ale akurat w W201 minusem jest to jak działają one na wygłuszenie.
Albo te moje owiewki są jakieś felerne, albo na prawdę wyjątkowo w po założeniu owiewek o wiele wyraźniej słychać otoczenie. No ale trudno - zauważam więcej plusów niż minusów.
Niech ktoś się podzieli swoimi wrażeniami po założeniu owiewek.
Przymiarka kolejnego pomysłu. Na razie na taśmę, żeby tylko złapać czy to będzie tak jak sobie wyobrażałem.
Antena typu "bat" ze stali nierdzewnej.
Moim zdaniem wygląda w tym miejscu jak należy .
Skróciłem już ją do około 30cm, ale do dzisiaj nie zamontowałem. Zrobię to ja znajdę chwilę, bo na prawdę mi się podoba.
Co wy sądzicie?
Ostatecznie za namową brata zrezygnowałem z R15 (i okazało się, że dobrze, ale narobiło to zamieszania w moich planach i sporo główkowania).
Więc te widoczne na zdjęciu w kartonie to R16 J6,5 - dawca .
Rozważałem jeszcze rozmiar większe, ale nieeee. Tak jak pisałem wyżej nie chciałem utraty funkcjonalności - R16 to kompromisowe rozwiązanie.
W międzyczasie zakupiłem komplet owiewek Heko. Może zdjęcie jest takie sobie, ale na żywo na prawdę wyglądają świetnie. Teraz jeżdżę prawie bez przerwy z lekko uchylonymi szybami .
Aha miałem już owiewki w kilku autach, ale akurat w W201 minusem jest to jak działają one na wygłuszenie.
Albo te moje owiewki są jakieś felerne, albo na prawdę wyjątkowo w po założeniu owiewek o wiele wyraźniej słychać otoczenie. No ale trudno - zauważam więcej plusów niż minusów.
Niech ktoś się podzieli swoimi wrażeniami po założeniu owiewek.
Przymiarka kolejnego pomysłu. Na razie na taśmę, żeby tylko złapać czy to będzie tak jak sobie wyobrażałem.
Antena typu "bat" ze stali nierdzewnej.
Moim zdaniem wygląda w tym miejscu jak należy .
Skróciłem już ją do około 30cm, ale do dzisiaj nie zamontowałem. Zrobię to ja znajdę chwilę, bo na prawdę mi się podoba.
Co wy sądzicie?
#48
Napisano 12 lipca 2022 - 18:38
Pewnie z taką anteną nie przejdzie pozytywnie badania technicznego.
#50
Napisano 15 lipca 2022 - 15:58
Od teraz zaczyna się już większa zabawa .
Szeroka stal już u mnie w garażu. Dawca - czyli R16/6,5J poszerzone do 8,5J tył i do 8J przód.
Mierzyłem wszystko dokładnie - tak, żeby rant felgi był na równo z nadkolem. Kiedyś innym autem jeździłem z wystającymi kołami i policja nie lubi jednak . Były raz na jakiś czas problemy. Więc w mojej Merry jest na równo z nadkolem - wyszło tak jak było mierzone, ale dzisiaj trochę żałuję, bo może może może mogło być ciut szerzej- no, ale trudno - może kiedyś.
Jest ok - felgi mogą lecieć do malowania.
Kolejne przymiarki typu "jak to ma w końcu wyglądać"
A w międzyczasie przed przymiarkami felg była wymiana amorów na żółte. Nie mam z tego przedsięwzięcia za wielu zdjęć, bo musiałem szybko ogarnąć tą wymianę.
Ale ostatecznie tak obniżone zawieszenie mi odpowiada.
Zdarzyło się kilka delikatnych otarć, ale tylko na progach zwalniających (to ciekawe, że nie mają normatywnej wysokości tylko jaki się zrobi taki będzie) i gdzieś tam tylko tłumikiem, który chyba i tak mam jakoś niefabrycznie nisko zawieszony. Zrobię kiedyś zdjęcie to ocenicie, bo na moje oko jest zbyt nisko.
Co do amorków i sprężyn to wszystko nowe ładnie wygląda. Szkoda brudzić ale cóż.
Szeroka stal już u mnie w garażu. Dawca - czyli R16/6,5J poszerzone do 8,5J tył i do 8J przód.
Mierzyłem wszystko dokładnie - tak, żeby rant felgi był na równo z nadkolem. Kiedyś innym autem jeździłem z wystającymi kołami i policja nie lubi jednak . Były raz na jakiś czas problemy. Więc w mojej Merry jest na równo z nadkolem - wyszło tak jak było mierzone, ale dzisiaj trochę żałuję, bo może może może mogło być ciut szerzej- no, ale trudno - może kiedyś.
Jest ok - felgi mogą lecieć do malowania.
Kolejne przymiarki typu "jak to ma w końcu wyglądać"
A w międzyczasie przed przymiarkami felg była wymiana amorów na żółte. Nie mam z tego przedsięwzięcia za wielu zdjęć, bo musiałem szybko ogarnąć tą wymianę.
Ale ostatecznie tak obniżone zawieszenie mi odpowiada.
Zdarzyło się kilka delikatnych otarć, ale tylko na progach zwalniających (to ciekawe, że nie mają normatywnej wysokości tylko jaki się zrobi taki będzie) i gdzieś tam tylko tłumikiem, który chyba i tak mam jakoś niefabrycznie nisko zawieszony. Zrobię kiedyś zdjęcie to ocenicie, bo na moje oko jest zbyt nisko.
Co do amorków i sprężyn to wszystko nowe ładnie wygląda. Szkoda brudzić ale cóż.
Użytkownik Lukasz1990Orange edytował ten post 15 lipca 2022 - 16:03
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] 220E '92r by elspasoo |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | elspasoo |
|
||
[w124] znama 200E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | znama |
|
||
[W124] Jaki olej do 320E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saren |
|
|
|
[w211] reakcja na gaz 320e |
Mercedes C, E i CLK | czapik5 |
|