Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

C124 Swap V8


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kebsik


  • Postów: 2
  • Na forum od: 31 maj 2021
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2021 - 23:26

Witam wszystkich, jak myślicie, czy silnik v8 z cl 55, będzie dobry do wsadzenia do c124? czy może polecicie jakiś inny?
planuję zeswapować c124 2.0, i zastanawiam się jaki silnik będzie dobry.
Pozdrawiam

#2 Offline   tomsad


  • Postów: 97
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 czerwca 2021 - 21:18

Jest kilka opisów ze to pół roku roboty, a co w tym najgorsze baba Cie zostawia już po miesiącu bo nie wychodzisz z garażu a dzieci nie poznają . Jaki masz budżet? Bo przeważnie ktos ma auto i do kupienia silnik za 5 i zostaje kilka tys w kieszeni na ukonczenie . Moim zdaniem 3.2 i zapominasz o problemach typu przegroda automaty licznik belka pod silnikiem dyfer wał napedowy .2 razy wieksza chlodnica elektroniki modułow sprezyn zawieszenia stabilizatory inne hamulce 330minimum zaciski co by tu jeszcze...ale jesli wkladasz 2.8...3.0....3.2 to i tak z seryjnych gratow 2.0 zostaje wnetrze auta. Uwierz ze m104 w serii czy v8 potrzebuje minimum 330mm 4 tloki i jeszcze 10 m
Modyfikacji wzgledem 2.0 inaczej sie nie da jezdzic. Sam to przerabiam 2.0/2.8 od 3 lat i ciagle cos, dam se rękę uciąć ze temat umrze śmiercią naturalna za 2 tygodnie jak myśl kilkuset jak nie tysiaca roboczogodzin dotrze do swiadomości jesli chodzi o v8. Chyba ze m104 wkladasz go w godzine razem ze skrzynia biegów nie rozfzielając i montujesz osprzet może tylko mocowania na wieksza chlodnice poszerzysz i obnizysz i wał napedowy dasz do pospawania i na malym dyfrze smigasz do 500niuta. ..tak ze opowiadaj

Użytkownik tomsad edytował ten post 01 czerwca 2021 - 21:28


#3 Offline   Andriei


  • Postów: 26
  • Na forum od: 14 paź 2015
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 OM606T
  • Inne auto:Opel Kadett D '84

Napisano 12 czerwca 2021 - 21:39

Moim zdaniem najlepszą konstrukcją jest M119. Najlepszy układ rozrządu.