Po latach powracam do starszego modelu z moim S124 E200 T z 96'
Poszukiwania nowego youngtimera zakończyłem ku mojemu zdziwieniu w Polsce kupując ten egzemplarz.
Samochód wedle dostępnych mi danych ma 257 tys km i biorąc pod uwagę jego stan oraz dokumentacje, jest to bardzo możliwe.
Zadziwiająco bogate wyposażenie działa w pełni, samochód też spokojnie osiągnął fabryczną prędkość maksymalną podczas prób.
Plan na najbliższe dni to opony całoroczne i felgi aluminiowe oraz możliwie jednoetapowa korekta lakieru i audio, które pozwoli używać bluetooth.
0
[S124] Rydba 2.0 M111 96'
Rozpoczęty przez rydba, paź 17 2021 20:58
1 odpowiedź w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|