Skocz do zawartości




- - - - -

W124 2.3 Coupe / Swap 2.3 Kompressor,, 722.6, customowe wnętrze


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   dvjcodec


  • Postów: 26
  • Na forum od: 04 lis 2017
  • Miejscowość: Darłowo
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W211 2.7CDI, 2002 rok
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 906, 2011 rok

Napisano 21 października 2021 - 17:11

No i znów, po kilku latach stałem się posiadaczem W124 w coupe :) Tym razem już nie diesel, ale "czystokrwista" benzyna bez LPG.
Auto ma sporo problemów nawarstwiających się z wiekiem, bo jednak rocznik 1988 zobowiązuje.
Na chwilę obecną reanimuję aby jeździło dobrze i większość rzeczy działała.

Prace na najbliższy czas:
- swap silnika 2.3 kompressor z W208
- swap skrzyni automatycznej 722.6
- tapicerki dostaną nowe kolory
- obszyta deska/konsola
- modyfikacja zegarów
- customowy sterownik do skrzyni automatycznej mojej produkcji
- fotele od W209 z pneumatyką
- kierownica od W204 z łopatkami i multifunkcją
- jakieś fajne kółko

No, to na tyle na chwilę obecną.
Dołączona grafika



#2 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 października 2021 - 16:24

A sterownik silnika? OE, czy masz coś ciekawego?

#3 Offline   dvjcodec


  • Postów: 26
  • Na forum od: 04 lis 2017
  • Miejscowość: Darłowo
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W211 2.7CDI, 2002 rok
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 906, 2011 rok

Napisano 25 października 2021 - 16:45

Trochę plany się pozmieniały i jednak pakuje inny motor - 3.2 V6. Do tego napęd 4matic.
W obu przypadkach oryginalne ECU.

#4 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 października 2021 - 18:27

A, bo doszły mnie słuchy, że umiesz w standalone własnego pomysłu ;).

#5 Offline   dvjcodec


  • Postów: 26
  • Na forum od: 04 lis 2017
  • Miejscowość: Darłowo
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W211 2.7CDI, 2002 rok
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 906, 2011 rok

Napisano 26 października 2021 - 20:31

A mam, mam standalone do benzyny :) Ale jak mogę na oryginalnym postawić, to wolę takowy. Mam oryginał ECU do 3.2 zmotany przez Brabusa i chętnie przetestuję.

#6 Offline   dvjcodec


  • Postów: 26
  • Na forum od: 04 lis 2017
  • Miejscowość: Darłowo
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W211 2.7CDI, 2002 rok
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 906, 2011 rok

Napisano 30 października 2021 - 14:02

Wpadły fotele z W209, ładniejsza deska, tymczasowe (wreszcie całe i nie pofaflunione) boczki, kierownica z W204 i dodatkowo drewniane dekory, które były w różnych odcieniach pomalowałem grafitowym metalikiem. Galka zmiany biegów jeszcze nie wymieniona, ale to po zmianie lewarka na nowszy typ.
Dołączona grafika
Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń