witam,
skrzynia 722.626, wpadła z tryb awaryjny po diagnostyce oraz konsultacji padła diagnoza na wymianę zaworu lock-up oraz płyty sterującej. jako że miało być wszystko rozebrane, zakupiłem wszystkie zawory oryginały wraz z nową płytą zamiennik zostały wymienione zalane świeżym olejem, po tej czynności brak biegów. padło podejrzenie na wadliwą płytę także koniec końców poszedł oryginał, jednak nadal biegów brak. po wrzuceniu na R lub D obroty spadają jak był na biegu a auto nie jedzie. skończyły się pomysły wszystko wielokrotnie sprawdzone i powinno być ok jednak jest jedno ale ponieważ wydaje mi się ze w mechatronice powinny znajdować się w kilku miejscach kulki, których o dziwo brak. Teraz moje pytanie czy dysponuje ktoś jakimś schematem mechatroniki skrzyni 722.6? czy tam powinny znajdować się kulki i jakieś sprężynki? płyta po tylu latach miała pełno szlamu i nie wiem czy znajomy podczas czyszczenia nie spuścił tych elementów do "kibla" . Proszę o jakieś porady sugestie. była to nasza pierwsza skrzynia 722.6 a wiem że poprzednie wersje takie elementy posiadały także jakiś schemat ułatwił by mi sprawę co jest nie tak.
wszelkie wskazówki mile widziane
0
[w140,96r 2.8] skrzynia biegów błąd P0700 usterka płyty sterującej oraz zaworu lock-up
Rozpoczęty przez zelmer20, paź 24 2021 20:45
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 października 2021 - 20:45
#2
Napisano 24 października 2021 - 20:54
Tu jest serwisówka do 722.6 http://shop.ukrtrans...alogs/722.6.pdf
Strona 35, 102 i dalej.
Strona 35, 102 i dalej.
Użytkownik SuperBuster11 edytował ten post 24 października 2021 - 20:56
#3
Napisano 02 listopada 2021 - 22:43
Potrzebuje pomocy może ktoś coś doradzi.
wszystko wymienione nowe zawory nowa płyta i wszystko inne co było po drodze ale nadal pojawia się błąd po OBD P0700 i wskakuje tryb awaryjny.
Po złożeniu i przejechaniu się tryb awaryjny sam się wyłączył i wszystko było ok przez 80 km odstawiłem auto i rano powtórka tryb awaryjny.
czekam na diagnostykę ale jak ktoś coś ma na myśli to chętnie wysłucham
wszystko wymienione nowe zawory nowa płyta i wszystko inne co było po drodze ale nadal pojawia się błąd po OBD P0700 i wskakuje tryb awaryjny.
Po złożeniu i przejechaniu się tryb awaryjny sam się wyłączył i wszystko było ok przez 80 km odstawiłem auto i rano powtórka tryb awaryjny.
czekam na diagnostykę ale jak ktoś coś ma na myśli to chętnie wysłucham
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w201] ASD - błąd, kod 8 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub |
|
||
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|