Pochwale się wam kupiłem sobie w zeszły piatek 124 230 E automata z gazem. Fajne utrzymane autko z przebiegiem 195 tys (prawda bo od znajomego). Mam problem z gazem podobno spalił sie komputer - instalacja landi renzo (nie wiem czy tak się pisze) ale gosc mi to naprawi. Martwi mnie jednak jedna rzecz - zadnych pozytywnych opinii o tym aucie:
że gazu nie lubi, ze na wtrysku mechanicznym duzo pali, facet w warsztacie który robi merce powiedział że tłoki krzywi na gazie (miał ponoc kilka takich przypadków), ze gaz strzeli i mnie ...... Podpowiedz tylko była jedna zeby wrzucic sekwencje bo ja mam zwykły.
Dla mnie autko jest I klasa (wczesniej miałem same hondy max 3 letnie) ale merc bije je na łeb, przeciez nie bede jezdził na benzynie bo mnie to zje. Nie wiem sprzedac czy co.
Koniec uzalania ale napiszcie swoje opinie o takim mercedesie. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
0
Tylko pozytywne opinie
Rozpoczęty przez marcinkrakow, cze 24 2008 17:15
23 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 czerwca 2008 - 17:15
#2
Napisano 24 czerwca 2008 - 17:32
marcinkrakow, nie wiem czy to aby odpowiedni dział ponieważ jest to dział forum technicznego, a opinie to chyba raczej HP, ale zobaczymy co Dyrekcja powie - najwyżej przeniosą
M102 na wtrysku KE-Jet po prostu gazu nie lubią i to, że akurat u Ciebie (jeszcze) nic nie poleciało / nie wykryłeś żadnych wad takiego połączenia to tylko kwestia czasu :roll: Ale akurat mogę trochę poopowiadać na ten temat bo mam baardzo podobna sytuację ;-)
Dokładnie ten sam ból Jeździć się da, ale konsekwencje... :?
U mnie problemów z podwyższoną awaryjnością nie ma, strzałów też nie miałem. Jednak wysokie spalanie, to niestety mój ból - 20l/100km gazu po mieście to tak przy nieco dynamiczniejszej jeździe jest wynik jaki ostatnio uzyskałem Z kolei jak skręcę gaz to muł tak straszny że 2.0D mnie bierze, a i tak 13-14l leci jak nic... :-|
Wciska Ci taki kit, że głowa boli :-P Zresztą o tym też już było na forum... Jedyną rozsądną alternatywą dla instalacji LPG I/II generacji przy wtrysku mechanicznym jest instalacja BLOS-a, do której to właśnie się przymierzam
M102 na wtrysku KE-Jet po prostu gazu nie lubią i to, że akurat u Ciebie (jeszcze) nic nie poleciało / nie wykryłeś żadnych wad takiego połączenia to tylko kwestia czasu :roll: Ale akurat mogę trochę poopowiadać na ten temat bo mam baardzo podobna sytuację ;-)
marcinkrakow napisał:
Mam problem z gazem podobno spalił sie komputer
U mnie problemów z podwyższoną awaryjnością nie ma, strzałów też nie miałem. Jednak wysokie spalanie, to niestety mój ból - 20l/100km gazu po mieście to tak przy nieco dynamiczniejszej jeździe jest wynik jaki ostatnio uzyskałem Z kolei jak skręcę gaz to muł tak straszny że 2.0D mnie bierze, a i tak 13-14l leci jak nic... :-|
marcinkrakow napisał:
Podpowiedz tylko była jedna zeby wrzucic sekwencje bo ja mam zwykły.
#3
Napisano 24 czerwca 2008 - 20:00
a co to jest i ile kosztuje ?
#4
Napisano 24 czerwca 2008 - 20:59
marcinkrakow, topics4/blos-co-jak-dlaczego-i-najwazniejsze-czy-warto-vt226.htm wystarczyło poszukać ;-)
#5
Napisano 25 czerwca 2008 - 06:54
jeden z kolegów z forum, zakładał do w201 z slinkiem M103 coś jakby sekwencje. Instalacja to jakaś specjalna instalacja do silników z wtryskiem mechanicznym. Zwykłej sekwencji nie da sie założyć.
W jaki sposób tłok może sie skrzywić przez jazde na LPG
W jaki sposób tłok może sie skrzywić przez jazde na LPG
#6
Napisano 25 czerwca 2008 - 07:54
bez komentarza, ale tak powiedział mi mechanik (znany w krakowie koło M1), który robi mercedesy od lat.
#7
Napisano 25 czerwca 2008 - 16:50
marcinkrakow napisał:
(znany w krakowie koło M1)
Jakiś bliższy namiar?
CO do tłoka to może się stopić lub pęknąć a przyczyna to temperatura.
#8
Napisano 25 czerwca 2008 - 19:31
Ale na pewno ul. Kamionka. Jak ktos odwiedza tego goscia to ma najczesciej jego reklame(mała niebieska naklejka z adresem i tel. po tylnia lampą)
#9
Napisano 25 czerwca 2008 - 22:27
jak gaz to tylko blos założyłem miesiąc temu i jestem zadowolony, ale jak toś ma zwykły mikser który jest sterowny pod sondę lamda i z nią jest ok to regulacja śróbą na parowniku ja tak wyregulowałem sobie wcześniej tz na wolnych wkręcałem ją az prawie przygasał i odkręciłem żeby mniał wolne obroty auta nie poznałem
#10
Napisano 25 czerwca 2008 - 22:32
kaju007, dobrze widzę że masz w swojej kolekcji 2.5 16v i swapowane 2.3 16v na eLPeGie ( za ten lpg )? Jeśli tak to niezła kolekcja
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|
||
220 benzyna, proszę o opinie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | martini13 |
|
||
Igła 124 ... Gorąco proszę o Wasze opinie |
HydePark | PSIKUS_666 |
|
|
|
Skrzynia 722.608 jest tylko 1 i wsteczny |
Mercedes S, CL i SEC | gargus888 |
|
||
[w124] 200 m102.922 Opinie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojteksend |
|