witam!
Posiadam 190 1,8 E 1992r. Jestem jej właścicielem od 2 tygodni. Męczy mnie nastepujacy problem: podczas dluzszej jazdy, gdy silnik sie nagrzeje, pojawiaja sie momenty kiedy autko lapie jakby taki "opor" zmienia glos silnika (mi osobiscie sie on kojarzy z takim jakie maja skrzyniowe automaty), traci moc, dluzej sie rozpedza i wiecej spala. po pewnym czasie, w trarkcie jazdy, ten "opor" nagle ustepuje, auto dostaje kopa i jest juz wszystko ok.
zaden z miejscowych mechanikow nie ma pojecia co to moze byc.
moze ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem??
Prosze o odp
0
[w201] [w201] Problemy z przyspieszeniem
Rozpoczęty przez hosek, cze 25 2008 18:06
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 czerwca 2008 - 18:06
#2
Napisano 26 czerwca 2008 - 08:47
Witam!
Sprobuje dzis wymienic swiece, zobaczymy co sie bedzie dzialo. A jezeli to zasilanie powietrzem to co sie z tym wiaze? tzn jaki element jest z tym zwiazany? dzieki za info
Sprobuje dzis wymienic swiece, zobaczymy co sie bedzie dzialo. A jezeli to zasilanie powietrzem to co sie z tym wiaze? tzn jaki element jest z tym zwiazany? dzieki za info
#3
Napisano 26 czerwca 2008 - 15:29
hosek, chyba kolega roxa pisząc o zasilaniu powietrzem, miał na myśli zawalony filtr powietrza, bo niby co innego... ;-)
#4
Napisano 26 czerwca 2008 - 16:55
roxa napisał:
czy po drodze od wlotu powietrza po drodze do golektora ssącego, oprócz filtra powietrza jest coś jeszcze
Jest LPG
Cytat
mi osobiscie sie on kojarzy z takim jakie maja skrzyniowe automaty
Czyli wychodzi na to że coś się załącza stawiając dodatkowy opór. Może wiatrak chłodnicy tak sobie szumi i stąd ten dziwny dźwięk podobny do auta z ASB... A klimę masz?
I jeszcze jedno: jeżeli zmienia się odgłos silnika tzn wchodzi na wyższe obroty a nie ma to przełożenia na szybkość/moc to być może kończy się tarcza sprzęgłowa lub jest zalana olejem i to właśnie najbardziej uwidacznia się przy rozgrzanym silniku. Po kilku km tarcza się oczyści i znów jest przez trochę w porządku.
#5
Napisano 26 czerwca 2008 - 17:40
roxa, wlot "trąba" z odcinkiem podgrzewanym przez powietrze z okolic kolektora wydechowego i filtr... Co jest dalej to się nie interesowałem nigdy jak to wygląda w takich silnikach z wtryskiem, ale w gaźnikowych to jest filtr->gaźnik->kolektor i chyba tyle... :roll:
LPG pomijam :-P
Nawiasem mówiąc chętnie się dowiem jak coś pomieszałem / nie dopowiedziałem / pomyliłem, itp, itd.
LPG pomijam :-P
Nawiasem mówiąc chętnie się dowiem jak coś pomieszałem / nie dopowiedziałem / pomyliłem, itp, itd.
#6
Napisano 27 czerwca 2008 - 06:17
Panowie, wszystkie filtry byly wymieniane tydzien temu.
wczoraj wymienilem swiece, niestety problem powraca, choc wydaje sie ze juz w mniejszym stopniu- czas pokaze jak jest rzeczywiscie.
Macie jakies inne sugestie? Co poczac?
Edit: 27.06.2008r. godz. 8:20
Natomiast, jezeli chodzi o temperature to miesci sie miedzy 80-90 oC
wczoraj wymienilem swiece, niestety problem powraca, choc wydaje sie ze juz w mniejszym stopniu- czas pokaze jak jest rzeczywiscie.
Macie jakies inne sugestie? Co poczac?
Edit: 27.06.2008r. godz. 8:20
Natomiast, jezeli chodzi o temperature to miesci sie miedzy 80-90 oC
#7
Napisano 27 czerwca 2008 - 11:31
Sprawdz jeszcze stan aparatu zaplonowego (kopulka i palec) może są do wymiany.
#8
Napisano 27 czerwca 2008 - 12:42
galleyrod napisał:
Sprawdz jeszcze stan aparatu zaplonowego
Z opisu wygląda że silnik pracuje dobrze ale napotyka jakiś opór. Nic kolega nie pisał o strzelaniu, wypadaniu zapłonu czy nierównej pracy. Po drugie gdyby to była wina układu zapłonowego to samo by się nie naprawiało co jakiś czas
#9
Napisano 27 czerwca 2008 - 13:38
roxa napisał:
czy był tam ( w 102) stosowany gażnik ZENITH.
Radhezz napisał:
Co jest dalej to się nie interesowałem nigdy jak to wygląda w takich silnikach z wtryskiem
No sorki, że trochę namieszałem... :oops:
#10
Napisano 27 czerwca 2008 - 13:51
roxa, ja również poproszę
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|
|
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|