Skocz do zawartości




- - - - -

Power rura do M103 o poj. 2.6 i 3.0E by Kudłaty


111 odpowiedzi w tym temacie

#101 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2014 - 12:47

kasander,

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 10 kwietnia 2014 - 12:05 napisał

od spodu
:grinhihi:

Inny model, ale zasada działania ta sama
Dołączona grafika Dołączona grafika

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 10 kwietnia 2014 - 12:48




#102 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2014 - 16:34

Zobacz to jeszcze gorsza konstrukcja powietrze wlatuje z za chodnic ,a nie z lamp, reszta jak w m119 i maszyna śmiga .Dlaczego nie zrobili wlotów w masce? droga powietrza do przepustnicy była by krótsza ,i bezpośrednio zimne powietrze .
Dołączona grafika

#103 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2014 - 16:56

Bo wloty na masce są hmm... dość kontrowersyjne, przynajmniej w MB.
A powietrze dolotowe za pewne nie idzie przez chłodnice, tylko za atrapą są odpowiednio ukierunkowane kanały.
MB i Brabus nie budują aut od wczoraj i na pewno silniki nie są karmione gorącym powietrzem.
Najkrótsza droga do przepustnicy to nie jest jedyna słuszna recepta na dolot. W silnikach atmosferycznych jest to dość skomplikowane.

#104 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2014 - 16:59

OK to dlaczego ludzie poprawiają fabrykę i daje to super rezultaty .Wiadomo nasze auta którymi jeździmy dziennie,nigdy nie będą autami kolekcjonerskimi ,a wszyscy zwariowani którzy chcą wycisnąć jak najwięcej mocy nie zwracają uwagi na estetyczny oryginalny wygląd auta ,wiec myślę ze wloty na masce to nic takiego .Dla nich i tak liczy się tylko jedno ,CZAS od 0 do 100

Użytkownik kasander edytował ten post 10 kwietnia 2014 - 17:10


#105 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 10 kwietnia 2014 - 17:47

ja żem to fajnie rozwiązał :)
Dołączona grafika
i zmine powietrze z zaślepki w zderzaku przez rure dołaczonej do puszki
Dołączona grafika

na pewno robi robote zwłaszcza w m104 gdzie oryginalny filtr powietrza mieści sie w okolicy kolektorów wydechowych co jest niezbyt zdrowe dla przepływki

#106 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 kwietnia 2014 - 18:24

I lepiej wkręca się na obroty ,czy niewielka różnica

#107 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 10 kwietnia 2014 - 19:11

przy 223 KM wadze 1250kg i laczkach 205 nie jestem w stanie tego odczuc, bo z tyłu robi się ognicho jak wcisniesz podłoge, ale najważniejsze że obroty przestały falować na postoju i przepływka nie wariuje z powodu zasysanego goracego powietrza

#108 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 kwietnia 2014 - 08:06

Wyświetl postUżytkownik kasander dnia 10 kwietnia 2014 - 16:59 napisał

OK to dlaczego ludzie poprawiają fabrykę i daje to super rezultaty .
Na hamowni, czy tylko w głowie? No właśnie. I co z jakością filtracji jakimś stożkiem, trwałością silnika? Szczegół.

#109 Offline   szafa


  • Postów: 6 373
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 11 kwietnia 2014 - 08:21

Wyświetl postUżytkownik kasander dnia 10 kwietnia 2014 - 16:59 napisał

a wszyscy zwariowani którzy chcą wycisnąć jak najwięcej mocy nie zwracają uwagi na estetyczny oryginalny wygląd auta ,wiec myślę ze wloty na masce to nic takiego
Ten Brabus nie został stworzony aby bić jakieś rekordy, zysk ze zmiany budowy dolotu w taki sposób jak mówisz w prosty sposób mogą uzyskac choćby zmieniając soft sterownika silnikiem. Tutaj nie chodzi o wyciśniecię każdego możliwego konia mechanicznego, ten silnik ma starczyć na więcej niż jeden przejazd czy sezon zawodów na 1/4 i jednak względy estetyczne również mają swoje znaczenie.

#110 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 kwietnia 2014 - 10:29

Nasze wozy tez nie zostały stworzone do bicia rekordów, to dlaczego poprawia się fabrykę i grzebie w naszych autach jeżeli fabrycznie 500E ma 326 koni ,a bez ingerowania w silnik da się wycisnąć 376 koni,dla kogo są tematy o dolotach, układach wylotowych,zmianach softu itd,czemu mercedes nie zrobił 400 koni w 500E i dlaczego inżynierowie nie wykorzystali mocy silnika w 100% .E 63 ma 585 koni ,a BRABUS zrobił 850 wyżyłowali auto do maximum i lepszego rekordu już nie da się zrobic

Użytkownik kasander edytował ten post 11 kwietnia 2014 - 10:30









Podobne tematy Zwiń