Użytkownik szczus edytował ten post 24 czerwca 2018 - 10:40
1
227 odpowiedzi w tym temacie
#221
Napisano 24 czerwca 2018 - 10:14
Spróbuję jutro się za to wziąć , skąd będę wiedział jaki kondensator kupić i podmienić skoro nie zepasuje to mogę spróbować ?
#222
Napisano 26 czerwca 2018 - 11:17
Jak rozkręcisz wyświetlacz to na płytce będziesz widział jaki. Chyba że chcesz od razu to zrobić to wieczorem Ci napisze jaki jest u mnie w drugim wyświetlaczu.
16V 47 mikrofaradów
16V 47 mikrofaradów
Użytkownik T34 edytował ten post 26 czerwca 2018 - 11:41
#223
Napisano 28 kwietnia 2019 - 10:55
po nitce do kłębka powoli ogarniam kupiłem termistor ntc 3k3 podłączyłem działa ale zaniża o około 7 stopni, no to doczytałem żeby opornik dołożyć (nie pamiętam jakiej wartosci cos 1k ohm) ale miało zmienić wartość o 5 stopni i zmieniło tylko że zamiast zaniżać o 2 stopnie teraz zaniża mi o 12 . I teraz pytanie czy muszę większy termistor kupić czy coś pomieszałem .
#224
Napisano 28 kwietnia 2019 - 14:03
Przeczytałem cały temat i nikt nie poruszył tego wątku.
W moich zegarach nie ma wyświetlacza temperatury i zastanawiam się nad montażem. W tym roku (1988) był 4+pinowy, czy mogę założyć całą instalację z 5 pinami? Na zdrowy rozum wszystko powinno działać (może z wyjątkiem braku sygnału prędkości).
Hmm, sprawdziłem teraz w EPC i mój VIN już wskazuje na 5-pinowy. Czyli domyślam się, że to tylko kwestia kabla i sygnały prędkości, który już powinien w zegarach być.
W moich zegarach nie ma wyświetlacza temperatury i zastanawiam się nad montażem. W tym roku (1988) był 4+pinowy, czy mogę założyć całą instalację z 5 pinami? Na zdrowy rozum wszystko powinno działać (może z wyjątkiem braku sygnału prędkości).
Hmm, sprawdziłem teraz w EPC i mój VIN już wskazuje na 5-pinowy. Czyli domyślam się, że to tylko kwestia kabla i sygnały prędkości, który już powinien w zegarach być.
Użytkownik rodxynek edytował ten post 28 kwietnia 2019 - 14:06
#225
Napisano 28 kwietnia 2019 - 22:12
Ja wstawiłem 5 pinowy a nie mam czujnika Halla przy prędkościomierzu, po prostu olewasz przewód który miał tam być (pin numer 4). W praktyce trzeba naprawde długo stać w upale i na załączonym silniku, żeby pokazywana temperatura zaczęła wzrastać, a umiejscowienie czujnika jest na tyle przemyślane że wraca do normy zaraz po ruszeniu.
#226
Napisano 28 kwietnia 2019 - 22:37
Rozumiem, że Mercedes nie robił wiązek na zapas i nie ma tam gotowego okablowania?
#227
Napisano 29 kwietnia 2019 - 08:32
Jeśli nie wyjechał z termometrem z fabryki to nie ma wiązki
#228
Napisano 29 kwietnia 2019 - 08:37
Dzięki, już wszystko jasne!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dokładanie termometru Mercedes 124 kostka kwadratowa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|
||
Podłączenie termometru zewn. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | daru |
|
|
|
[W124] Termometr |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mateuszeq |
|
|
|
[w201] Termometr - schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin112 |
|
||
[A124] Temperatura na termometrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Rybba |
|