Problem polega na tym, że nie ma niskich obrotów na gazie ( przez chwilę jest około 500 strasznie klekoce a potem gaśnie) oraz gaśnie jak się zahamuje z dużej prędkości nagle. Na benzynie jest wszystko . Filtr gazu wymieniony. Co się dzieje. Proszę o pomoc.
0
[w201] brak niskich obrotów na gazie
Rozpoczęty przez sadist, lip 22 2008 07:12
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 lipca 2008 - 07:12
#2
Napisano 22 lipca 2008 - 12:36
Podpinam sie pod temat, z tym, ze u mnie trzeba chwile potrzymac, zeby nie zgaslo, na PB tez, i to trudniej, z tym hamowaniem nieraz mam to samo...
#4
Napisano 23 lipca 2008 - 06:40
W którym miejscu jest na temat zanikania wolnych obrotów tylko na gazie? Bo o skierowaniu wlotu powietrza w kierunku kabiny wiem, z tym że to nic nie daje.
#5
Napisano 23 lipca 2008 - 12:48
#6
Napisano 23 lipca 2008 - 17:33
Masz moze fotke komory silnika z zamontowana instalka LPG swoja??
#7
Napisano 24 lipca 2008 - 06:25
Nie mam, ale mogę zrobić. Jak zrobię to zamieszczę.
[ Dodano: Sob Lip 26, 2008 11:55 ]
Uszczelniłem wszystkie nieszczelności jakie znalazłem. Przestał nierówno pracować, ale dalej mimo skierowania dolotu powietrza w kierunku kabiny lubi sobie zgasnąć jak wcisnę sprzęgło przy dużej prędkości. Co to może być??
[ Dodano: Sob Lip 26, 2008 11:55 ]
Uszczelniłem wszystkie nieszczelności jakie znalazłem. Przestał nierówno pracować, ale dalej mimo skierowania dolotu powietrza w kierunku kabiny lubi sobie zgasnąć jak wcisnę sprzęgło przy dużej prędkości. Co to może być??
#8
Napisano 22 sierpnia 2008 - 07:17
Wywalcie miksery i zakładajcie BLOSA!!! WSZYSTKIE PROBLEMY ZNIKNˇ !!!
A co do gaśnięcia to jest zła mieszanka gazu jak układ cały jest szczelny(ale na PB działa) więc mieszanka jest do d..y
A co do gaśnięcia to jest zła mieszanka gazu jak układ cały jest szczelny(ale na PB działa) więc mieszanka jest do d..y
#9
Napisano 22 sierpnia 2008 - 11:49
heh, BLOSA to juz dawno mam
wczoraj bylem na diagnostyce, facet grzebal 1,5 h i policzyl 250 ale ustawil wszystko i powiedzial, ze takie gasniecie i plywanie obrotow to bylo przez zuzyty potencjometr polozenia przeplywomierza (cokolwiek to jest:P). w kazdy razie, mowil, ze to ustawil bo bylo poza zakresem i ECU wariowalo. a jak mi sie calkiem zuzyje to mam odlaczyc i ponoc beda wolne obroty kolo 1000 ale nie bedzie gasl:)
wczoraj bylem na diagnostyce, facet grzebal 1,5 h i policzyl 250 ale ustawil wszystko i powiedzial, ze takie gasniecie i plywanie obrotow to bylo przez zuzyty potencjometr polozenia przeplywomierza (cokolwiek to jest:P). w kazdy razie, mowil, ze to ustawil bo bylo poza zakresem i ECU wariowalo. a jak mi sie calkiem zuzyje to mam odlaczyc i ponoc beda wolne obroty kolo 1000 ale nie bedzie gasl:)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|