Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[W201] Hamulce nie odpuszczają


25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   tomuson


  • Postów: 47
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Gaszowice
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w123 200D 1979
  • Trzeci Mercedes:w126 260E 1989
  • Inne auto:w140 600 SEL 1994

Napisano 28 lipiec 2008 - 12:51

A wyjmowales zbiorniczek plynu z pompy?Teraz mi sie przypomnialo,tam sa otwory kompensacyjne.Dziwne jak napisales ze nie leci a jak odkreciles przewod od pompy to polecialo.Albo sa dane nie te uszczelnienia do pompy ate i jakas uszczelka zatyka ten otwor.

#22 Offline   strzeniu


  • Postów: 9
  • Na forum od: 18 lip 2008
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 28 lipiec 2008 - 13:11

Jest ABS ale nie dziala. Kola sie blokuja jak mocniej hamowac. Kontrolki sie nie swieca. Nie zglebiam tematu bo nie chce ABSu...

#23 Offline   strzeniu


  • Postów: 9
  • Na forum od: 18 lip 2008
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 28 lipiec 2008 - 13:32

Zbiorniczka nie wyjmowalem. Wyjme przy najblizszej okazji. Rozebralem pompe bez zdejmowania zbiorniczka, poprostu wyciągnąłem tłoczek. Wszystkie uszczelnienia wyglądają sensownie, ten zaworek zwrotny to jest jakis kulkowy ze sprezynka? Po czym go poznac i gdzie mniej wiecej jest?

#24 Offline   ambrozy


  • Postów: 244
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: STRÓŻA
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:RENAULT ESPACE 2.0T

Napisano 28 lipiec 2008 - 15:34

pany dzięki za porady
wydaje mi sie że układ jakoś mi się zapowietrzył bo dziś hamulec jest brzytwa :coto:

tylko przy ostrym hamowaniu na prawo go ciągnie w weekend odpowietrze kółka i zobaczymy :drive:

#25 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3470
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 28 lipiec 2008 - 15:46

Kolego strzeniu przyczyny szukaj w absie jeżeli kontrolka się nie święci zapewne została wyjęta żarówka i jeżeli już wszystko sprawdzałeś został tylko moduł abs.Najprawdopodobniej coś w środku fisiuje.Wymiana nie jest to dużym kosztem. :drive:

#26 Offline   Jacon


  • Postów: 13
  • Na forum od: 09 lis 2017
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203
  • Trzeci Mercedes:SLK R170

Napisano 05 wrzesień 2019 - 20:04

Odgrzewam kotleta, miałem dokładnie to samo co kolega kseniu i winowajcą całego zamieszania okazało się serwo, po wymianie tylko samego serwa wszystko z hamulcami wróciło do normy.
Najprostszym sposobem na sprawdzenie serwa jest odkręcenie przewodu podciśnieniowego przy kolektorze ssącym i zaślepienie otworu w owym kolektorze, co prawda pedał hamulca będzie wymagał przy hamowaniu znacznej siły ale jest to niezawodny sposób.