1. Jak powinno sie prawidlowo sprawdzac stan oleju w silniku? Czy nalezy sprawdzac np rano jak silnik jest zimny, czy moze jak jest gorący i odczekac po zgaszeniu kilka minut zeby caly olej splynal do miski olejowej? Czy moze nie ma to zadnego znaczenia?
2. Jadac sam lub w 2 osoby po naszych wspanialych polskich drogach, czuc pod kolami wszystkie dziury i nierownosci, natomiast jak auto jest zaladowane, tj jedzie 5 osob nierownosci sa lepiej tlumione.To normalne zjawisko?
3. Gdy jade po koleinach, juz teraz nie wazne ile osob siedzi w aucie, mam wrazenie jakby cale auto "pływało" jak łódka. Dlaczego tak sie dzieje??
4. Od niedawna jedno koło przy hamowaniu zaczeło piszczeć(tzn nie kolo tylko hamulce ) i razem z tym na feldze pojawia sie czarny pył.Co to jest?
5. Czy niebieski dym powstaje tylko w wyniku spalania oleju silnikowego?
Bo przy wysokich obrotach, własnie taki kolor dymu wydobywa sie z rury wydechowej, lecz poziom oleju w silniku juz od 1000km jest identyczny.
Zmienilem tytuł by był bardziej czytelny
0
[w124] Sprawdzanie poziomu oleju oraz kilka pytań o zawiesze
Rozpoczęty przez Rybaczenkow, kwi 03 2007 17:54
22 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 kwietnia 2007 - 17:54
#2
Napisano 03 kwietnia 2007 - 18:00
Co wiem, to powiem
1. Na zimnym silniku. Olej musi spłynąć.
3. Słyszałem że za pływanie - odpowiedzialna jest tylna część zawiechy.
1. Na zimnym silniku. Olej musi spłynąć.
3. Słyszałem że za pływanie - odpowiedzialna jest tylna część zawiechy.
#3
Napisano 03 kwietnia 2007 - 18:06
1.Najlepiej rano przed odpaleniem lub po jakis 2-3 godzinach od wylaczenia samochodu na rozgrzanym silniku.
2.Według mnie normalne zjawisko
3. tylna zawiecha ,nie pamietam dokladnie nazwy elementu odpowiedzialnego za to ,kurde wypadlo mi z glowy mam na koncu jezyka jak sobie przypomne napisze
4. zdjac kolo obadac zacisk i klocki
5.złe ustawienie mieszanki ,pasowalo by zrobic regulacje ,mialem ten sam objaw po regulacji jest ok
2.Według mnie normalne zjawisko
3. tylna zawiecha ,nie pamietam dokladnie nazwy elementu odpowiedzialnego za to ,kurde wypadlo mi z glowy mam na koncu jezyka jak sobie przypomne napisze
4. zdjac kolo obadac zacisk i klocki
5.złe ustawienie mieszanki ,pasowalo by zrobic regulacje ,mialem ten sam objaw po regulacji jest ok
#4
Napisano 03 kwietnia 2007 - 18:08
ZaBsI napisał:
tylna zawiecha ,nie pamietam dokladnie nazwy elementu odpowiedzialnego za to
#5
Napisano 03 kwietnia 2007 - 18:10
3.tuleje plywajace lub poduszki na przodzie wozka.
#6
Napisano 03 kwietnia 2007 - 18:10
kurde wlasnie albo ten drazek albo te poduszki od belki ,niechce tutaj nikogo wprowadzacv w blad ani zle mowic ,niech sie ktos wypowie wiem ze czytalem gdzies kiedys o tym
#7
Napisano 03 kwietnia 2007 - 18:25
posprawdzaj drazki w tylnym zawieszeniu. mi tez bujalo tylem i okazalo sie ze jeden z drazkow sie poluzowal wystarczylo dokrecic.
#8
Napisano 03 kwietnia 2007 - 20:08
Cytat
5.złe ustawienie mieszanki ,pasowalo by zrobic regulacje ,mialem ten sam objaw po regulacji jest ok
w dieslu regulacja mieszanki?
1. Schodzisz rano i sprawdzasz olej - masz pewnosc ze splynal do miski. sprawdzamy na rownym podlozu.
2. to chyba normalne, jak nie to amorki mogly juz swoje wysluzyc
3. najpierw sprawdz tyleje wahaczy (przod). Mnie ostatnio nosilo i po zmianie auto jak po szynach jedzie... W ogole jak cos nie bedzie gralo w zawieszeniu to bedzie nosilo. Mozliwe rowniez ze jest duzy luz na przekladni.
4. sprawdz klocki, moze juz sie skonczyl ktorys... jak nie to sprawdz czy tloczek chodzi, jesli tak to nie masz sie czym przejmowac, piszcza klocki...
5. na dieslach sie za bardzo nie znam, ale chyba trzeba ustawic zaplon...
#9
Napisano 03 kwietnia 2007 - 20:09
ZaBsI napisał:
5.złe ustawienie mieszanki ,pasowalo by zrobic regulacje ,mialem ten sam objaw po regulacji jest ok
Zapomniałem dodać że silnik do 300D
#10
Napisano 03 kwietnia 2007 - 20:19
Rybaczenkow, uuu to w tym temacie ci nie pomoge nie zauwazylem ze masz diesla :oops: zwracam honor ,taki objaw to mialem w benzynce
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[W124] sprawdzanie świec |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|