Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Sprawdzanie poziomu oleju oraz kilka pytań o zawiesze


22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 04 kwietnia 2007 - 14:06

MICHAL200, strasznie zaczales spamowac :roll: :?: :hmm:



#22 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 kwietnia 2007 - 15:26

RobE124 napisał:

ewentualnie korygować ustawienie rozdzielacza. Dotyczy układu TSZ

W układzie EZL nie ma możliwości regulacj wyprzedzenia zapłonu. Tutaj zajmuje się tym mikroprocesor scalony z modułem zapłonowym, który na podstawie sygnałów wejściowych dobiera odpowiednie wartości.

Ale Panowie, wracamy do tematu ;-) .

#23 Offline   brabus


  • Postów: 122
  • Na forum od: 28 mar 2007

Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:32

Rybaczenkow napisał:

na feldze pojawia sie czarny pył.Co to jest?

Klocki ci się scierają i to jest widoczne jako pył ... ;-)

Cytat

1. Jak powinno sie prawidlowo sprawdzac stan oleju w silniku

rozgrzewasz silnik (około 15 -20km) odstawiasz na 30min. i sprawdzasz bagnetem (tak na prawku sie uczyłem) :grin:








Podobne tematy Zwiń