Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Ciężko pali jak jest ciepły


81 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   majkel


  • Postów: 1 298
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW Passat 2.8 2002

Napisano 04 kwietnia 2007 - 20:57

Mam taki oto problem (jeden z wielu i powoli trace cierpliwość). Rano samochód odpala na styk,, idealnie. Niestety, gdy już osiągnie właściwą temperaturę coś sie dzieje i nie chce zapalić, znaczy zapala, ale dopiero za którymś razem -. Elektryka raczej dobra, swiece, przewody (rok), kopułka i palec dziś wymieniony. Czy przyczną może być źle ustawiony zapłon, a jeżeli tak, to jakie powinno być prawidłowe ustawienie (w jaki sposób go ustawić).



#2 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2007 - 21:00

majkel, mam taki sam objaw jak rano wsiadam pali od dotkniecia ale rozgrzanego trzeba pokrecic :mrgreen: juz mnie tez to zaczyna pomalu denerwowac i coraz bardziej mysle nad zmiana wehikułu :roll:

#3 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2007 - 21:29

ja juz wymienialem nastawnik cisnienia :roll: ktory podobno w wiekszosci jest przyczyna grzebalem szuaklem i nic :mrgreen:

#4 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 04 kwietnia 2007 - 21:56

KAMILW124, w VW T2 byl silnik 1.9 TD ???????

#5 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2007 - 22:40

Cytat

mam taki sam objaw w... VW T2 1,9 TD
Korekcja dawki rozruchowej (sofcik) załatwi temat. W :old: Michała nie pomoże bo to Pb :mrgreen: .

#6 Offline   mbsly


  • Postów: 528
  • Na forum od: 23 sty 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Drugi Mercedes:MB W201 2.6 M103
  • Trzeci Mercedes:MB W202 C 36 AMG
  • Inne auto:MB W201 3.0 M103

Napisano 04 kwietnia 2007 - 22:48

KAMILW124 napisał:

1,9 TD - rano na zimno pali jak trzeba (aku, kable, swiece wszystko GIT)
KAMILW124 powoli zaczynam powatpiewac w to,czy Ty masz jakiekolwiek pojecie o autach :hmm: :hmm: :pop: 1,9 TD oznacza turbodiesel'a,a gdzie tam sa kable i swiece :?: :D no chyba,ze zarowe :!: :mrgreen: :old: :)

majkel napisał:

Niestety, gdy już osiągnie właściwą temperaturę
tylko nie zmieniaj auta :!: wydaje mi sie,ze jest to wina czujnika temperatury,ktory daje sygnal do wtrysku pomocniczego(rozruchowego),czujnik takowy powinien znajdowac sie w glowicy.proponuje sprawdzic. :hmm: :D

#7 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2007 - 23:02

Cytat

wydaje mi sie,ze jest to wina czujnika temperatury
Myślę, że to właściwy tor. Chociaż czujnik leci przeważnie w druga stronę. Tzn. spada jego oporność i na zimnym powoduje utrudniony rozruch. Ale nie zaszkodzi go obadać
Niżej masz rozpiskę gzdie szukać:
Dołączona grafika
temp. +20 st: rezystancja 2,2...2,8 kOhm
temp. +80 st: 0,29....0,37

#8 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 04 kwietnia 2007 - 23:57

pawel63 napisał:

Myślę, że to właściwy tor. Chociaż czujnik leci przeważnie w druga stronę.

Generalnie według mnie : czujnik, wtrysk rozruchowy, zawór powietrza

#9 Offline   Tony J.


  • Postów: 52
  • Na forum od: 16 lut 2007

Napisano 05 kwietnia 2007 - 00:03

A według mnie jest przesunięta klapa spiętrzająca i prawdopodobnie się nie mylę. :slinka: Chyba nie ma nad czym się rozwodzi, a jeśli nie miałem racji to zwracam honor.

#10 Offline   majkel


  • Postów: 1 298
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW Passat 2.8 2002

Napisano 05 kwietnia 2007 - 07:32

Tony J, klapa raczej jest OK, ale jeszcze dokładnie sprawdze, bo może źle ustawiłem.. A czy jeżeli by była przesunięta, to przypadkiem zimny też nie powinien ciężko odpalać??
RobE124, czy zawór powietrza to jest to co wiele osób nazywa "silnikiem korkowym"??








Podobne tematy Zwiń