Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Dobór przełożenia dyferencjału 2.6l


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   hajgen13


  • Postów: 4
  • Na forum od: 23 wrz 2008
  • Miejscowość: Pruszcz Gdański

Napisano 25 września 2008 - 21:26

Jestem trochę nieszczęśliwym posiadaczem mercedesa. Zawsze chciałem mieć takiego, ale cóż, tak to jest jak się go kupuje od faceta, który go zajeździł na taxi. Wymieniłem juz w nim wszystko. Jeździł juz całkiem całkiem, ale ostatno zrobił mi psikusa i rozwalił sie dyferencjał. Nie wiem z jakiego powodu. Nie szarżowałem, może trochę go przetestowałem na szybkość. Po 30 km zaczął wyć tak jakby się zacierał. Nie wiem jakiego przełożenia szukać i jakiego dyfra.

Druga sprawa to samochód jest zgazowany, na gazie lepiej chodzi niż na benzynie, ale co najwazniejsze przy tej pojemności powinien śmigać jak ta lala. Czyż nie? Prosze o pomoc w rozwiązaniu tych usterek. Pozdrawiam Piotr



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 25 września 2008 - 21:30

hajgen13 napisał:

Nie wiem jakiego przełożenia szukać i jakiego dyfra.

Takie rzeczy znajdziesz w dziale FAQ (przełożenie)

Co do gazu i to że auto po TAXi to co sie spodziewałeś?

#3 Offline   hajgen13


  • Postów: 4
  • Na forum od: 23 wrz 2008
  • Miejscowość: Pruszcz Gdański

Napisano 25 września 2008 - 21:33

nie spodziewałem się że tak jest skatowany. Juz wszystko jest w nim wymienione. utopiłem kupe kasy i jeszcze teraz bedę musiał poświęcić z 500 zł na dyfer. Robie wszystko sam więc ten koszt mi odchodzi.

#4 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 26 września 2008 - 08:48

Jeżeli chodzi o dyfer to już wiesz gdzie szukać pomocy, a pytania dotyczące pracy gaz/benzyna zadawaj w dziale "LPG". Poza tym "jeden wątek - jedno pytanie". Nie róbmy śmietnika z forum :ok:

Jeszcze odnośnie dyferencjału... na początek wymień olej w dyferencjale. To może pomóc. Z resztą jest już sporo wątków na ten temat na forum. Poszukaj

#5 Offline   hajgen13


  • Postów: 4
  • Na forum od: 23 wrz 2008
  • Miejscowość: Pruszcz Gdański

Napisano 05 października 2008 - 11:07

dzięki Panowie za podpowiedzi.

[ Dodano: Nie Paź 05, 2008 12:07 ]
Witam. wyjołem głókę rozebrałem ją tzn otworzyłem jest jak nowa, może trochę na róznicowym są delikatne ślady ale 00000 luzów. Pokolei zaczołem sprawdzać gdzie tkwi przyczyna. I MAMMMM. To podpora wału takiego bigosu mi narobiła. Ale już jak mam zdjętą głókę to ją wyczyszczę i pomaluje, wymienie podporę i będzie jeździł jak gwiazdeczka. Mam tylko jedno pytanie. Przewód (tj. hamulcowy) wchodzący w głókę koło półosi gdzie on jest podłączony, jaki płyn w nim płynie, czy to jest ASR ASD coś w tym przypadku??? Proszę o pomoc. Pozdrawaim Piotr








Podobne tematy Zwiń