Witam wszsytkich 4 dni temu kupilem z tatą samochod oczywiscie taki jak w profilu na benzynie spisuje sie dobrze jeszcze mi go w 100% nie dano przetestowac
Ale na gazie katorga samochod odpala po przegazowaniu (na gazie) gasnie na malych obrotach, przy odrotach 3tys w gore szrpie nim ale mysle ze to przez gaz;/ , samochod wogole zamolony i nie do jazdy gasnie o duzo za duzo razy na odleglosci 2 km ;], czasami jak dojerzdza sie do skrzyzowania puszcza noge z gazu to gasnie o "luzie" nie ma mowy dusi go moze to byc spowodowane tym ze tata zatkal rure od dolotu gabka Jest ogolnie masaqua czytalem na forum o tych sposobach rura w strone silnika itp. ale nic niepomagalo dlatego zdecydowalem sie zalozyc temat niewiem jaka mam generacje gazu jak da sie to jakos sprawdzic to tajcie tutka poczytam
Aha i wszedlem na forum i pierwsze co mi sie w slepia zucilo to system BLOS mozna go zalorzyc jesli ma sie juz gaz? Jesli mozecie mi cos poradzic to bardzo bym prosil lopatologicznie tak co gdzie i jak obok czego ..
dzieki z gory za poswiecenie czasu na te wypociny
Jak jakies info potrzeba to piszcie tylko powiedzcie jak to sprawdzic i gdzie...
P.S Moze zna ktos dobrego gazownika w kielcach lub okolicach ?
P.S 2 wiem ze robie wies ale jak sprawdzic czy ma sie meska 201 czy 124 wiem ze to 190 z sztoka listwa i tyle sory za debilne pytanie pewnie wielu z was sie ubrechta
0
[w201] Mercedes 1.8 BP+ GAZ problem
Rozpoczęty przez DawidU89, wrz 27 2008 21:26
82 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 września 2008 - 21:26
#2
Napisano 27 września 2008 - 21:43
DawidU89 napisał:
BLOS mozna go zalorzyc jesli ma sie juz gaz?
DawidU89 napisał:
samochod odpala po przegazowaniu (na gazie)
DawidU89 napisał:
temat niewiem jaka mam generacje gazu jak da sie to jakos sprawdzic to tajcie tutka poczytam
DawidU89 napisał:
tym ze tata zatkal rure od dolotu gabka
Moim zdanie powinieneś podregulować tylko instalację LPG jeżeli benzyna chodzi OK - możesz to zrobić we własnym zakresie w tak prostej instalacji kręcąc dwoma śrubkami
#3
Napisano 27 września 2008 - 21:56
bylo krecone i nic najgorsze jest to ze on notorycznie gasnie a jak starszy zaleje za 20 zl to ok 60 km przejezdza
#4
Napisano 27 września 2008 - 22:14
DawidU89, a filtry sprawdziłeś??? Filtr gazu i powietrza, dodatkowo brak reakcji na ustawienia parownika może świadczyć o tym że już mu czas do regeneracji lub wymiany.No jak dobrze liczę to wychodzi ok. 14,5L/100km - po mieście to nic nadzwyczajnego niestety
DawidU89 napisał:
jak starszy zaleje za 20 zl to ok 60 km przejezdza
#5
Napisano 27 września 2008 - 22:21
ale wlasnie to nie jest po miescie mieszkam w okolicach a samochod na gazie na 3 rozpedza sie do 65 km max potem go dusi i przerywa ale mysle ze to przez gaz jak narazie zobaczymy jak sie zaleje inny niedawno go kupilem i go dopiero poznaje
#6
Napisano 27 września 2008 - 22:27
DawidU89 napisał:
a samochod na gazie na 3 rozpedza sie do 65 km max
Moim zdaniem dalej w kręgu podejrzeń znajduje się głównie parownik.
#7
Napisano 27 września 2008 - 22:30
Ok to jutro jade do mechanika z moimi spostrzezeniami
Zapomnialem powiedziec ze jak na razie 2 stwierdzilo ze silnik krokowy do wymiany jade jutro do elektryko-mechanika zeby go obcenil
Zapomnialem powiedziec ze jak na razie 2 stwierdzilo ze silnik krokowy do wymiany jade jutro do elektryko-mechanika zeby go obcenil
#8
Napisano 27 września 2008 - 22:45
DawidU89 napisał:
silnik krokowy do wymiany
#9
Napisano 27 września 2008 - 22:49
to sama bude zostawic srodek wywalic a jakie tego konsekwencjie moga nastapic ??
#10
Napisano 27 września 2008 - 22:55
Konsekwencje? Falujące obroty i tyle.
Lepiej chyba mieć możliwość regulacji instalacji niż taki szajs - ja się jeszcze nie spotkałem z przypadkiem, żeby w aucie z instalacją starszą niż roczna ten silniczek działał - a jeżeli ktoś to widział i stwierdził, że padaczka, to obroty można wyregulować po tej "drobnej modyfikacji" śrubami regulacyjnymi.
Lepiej chyba mieć możliwość regulacji instalacji niż taki szajs - ja się jeszcze nie spotkałem z przypadkiem, żeby w aucie z instalacją starszą niż roczna ten silniczek działał - a jeżeli ktoś to widział i stwierdził, że padaczka, to obroty można wyregulować po tej "drobnej modyfikacji" śrubami regulacyjnymi.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
WIS Mercedes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
Dokładanie termometru Mercedes 124 kostka kwadratowa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|