Skocz do zawartości




- - - - -

[W210 Diesel 2.2 CDI]Problem


25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   venon666


  • Postów: 8
  • Na forum od: 19 sty 2010
  • Miejscowość: Pleszew
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 1997r
  • Trzeci Mercedes:1317 - 1995r.

Napisano 02 marca 2010 - 12:57

ja bym zaczynal od testu na stardiagnosis bo inne lubia bledy przeklamywac zle odczytywac i wtedy dalej szukac



#22 Offline   Hudy_Edd


  • Postów: 66
  • Na forum od: 12 wrz 2007
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 28 maja 2010 - 07:27

Moj znajomy miał 2.2 CDI auto nie miało mocy dziwnie chodziło i cyrk ogolnie, włóczył sie po serwisach itp aż trafił do mechanika który stwierdził ze to katalizator, wywali kata i auto jak nowe ;)

#23 Offline   McRobert_W


  • Postów: 12
  • Na forum od: 24 sie 2010

Napisano 27 października 2010 - 07:52

hello,

musze oznajmisc wszem i wobec iz kupilem Mercedesa po krotkiej przerwie na inny chłam :E
wybor padł na W210 2,2 cdi 143 KM 2001r budyń ale na wypasie :hmm:
auto ogolnie w bardzo dobrym stanie tylko zastanawia mnie jedna rzecz :roll:
mam nowe wtryski i auto nie kopci WCALE, leje najdrozsze paliwa i nie wiem dlaczego raz mi jedzie jak szalony a innym razem zamula dosyc mocno...
wyglada to w ten sposob ze czasami jak wyprzedzam przy zalozmy 80km\h to malo nie przeskocze wyprzedzanego pojazdu a innym razem wyjezdzam na lewy pas gaz w podloge a on bardzo powoli sie rozpedza... nawet jak zredukuje to wskazowka idzie pod czerwone pole a nie ma tego 'ciągu' :cry:
dodam ze auto zawsze jest zrywne na zimnym silniku i jak żwawo jeżdze na cieplym.... jak właczy mi sie jazda emerycka to potem tak mu zostaje i z trudem malucha wyprzedzam...
i tu moje pytanie: czy cos mam zepsute czy auto "uczy sie" powolnej jazdy i potem chwili potrzebuje zeby znowu ostrzej jezdzic?
skrzynia automat ofcors

#24 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 27 października 2010 - 21:10

Na zimnym silniku nie wolno go katować. Zobacz układy dolotowe powietrza, czy nie masz wycieków jakiś, przecieków oraz jedź na diagnostykę komputerową, sprawdzić zawór EGR i zaworki sterujące...

#25 Offline   McRobert_W


  • Postów: 12
  • Na forum od: 24 sie 2010

Napisano 28 października 2010 - 05:24

no wlasnie wiem ze nie mozna go katowac to jade delikatnie do 2tys obrotow... a pozniej zamula... wystarczy ze zgasze i odpale juz na cieplym i rwie ostro.. chyba ze znowu powoli jezdze
wyciekow zadnych nie widac... podobno to moze byc przytkany jakis zawór.. pojade do fachowca od mercedesow bo mam blisko i zobacze co on powie.. jak nie zgadnie to tak jak piszesz diagnostyka pozostaje

#26 Offline   Hudy_Edd


  • Postów: 66
  • Na forum od: 12 wrz 2007
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 28 stycznia 2011 - 23:09

Sprawdz czulnik cisnienia i podcisnienia :zeby: ja mialem walniet czujnik cisnienia auto szlo potem przestawalo szybki reset w czasie jazdy i dalej ciagnol :bounce:








Podobne tematy Zwiń