Chce Ci sie samemu babrać w taką dosyć poważną sprawe? Mi Tomek z Wiklinowej powiedział, że u mnie koszt całkowity z uszczelką itp to tylko albo aż ( ) ~900zł. Natomiast chłopaki z Czeremchowej mówili aby śmigać spokojnie, Na razie się wstrzymuje ale gdzieś tam jest pamięc żeby to zrobić. Lekko sie poci olej (od strony grodziowej) juz od zakupy, płynu nie ubywa ani oleju. Jest to 'czesta' przypadlosc tych motorkow, ale to nic bo tam nie ma kanału olejowego itp
3
[w124] uszczelka pod głowicą
Rozpoczęty przez adam 70, paź 06 2008 13:53
171 odpowiedzi w tym temacie
#121
Napisano 20 maja 2011 - 21:19
#122
Napisano 20 maja 2011 - 21:48
melfio1, a już miałem nadzieję że odpowiadasz na moje pytanie kiedy zobaczyłem nowy post
Do głowicy potrzebny jest splin M12 i dobra przedłużka bo to mocno dokręcone,
zdejmowanie głowicy masz opisane w "Sam naprawiam.."
Ja rozrząd po zdjęciu zębatki podwiesiłem na swojej roboty wieszaku
tylko trzeba pilnować żeby luźno nie opadł z dolnej zębatki bo kaplyca.
Mogę ci jeszcze podpowiedzieć że do korka napinacza łańcucha klucz 32 a do samego napinacza można użyć
śruby M10 (na klucz 17) zakontrować na niej 2ie nakrętki i wsadzić łbem w napinacz a za nakrętkę ciągnąć
płaską 17ką.
Głowicę odkręcałem w odwrotnej kolejności po 1/4 obrotu.
Uszczelka goetze pod głowice+pod pokrywę zaworów i uszczelniacze=120pln-kupowałem miesiąc temu.
Komplet splinów Yato 56pln (w sklepie w Lordowie niżnym).
Klucz dymanometryczny( ) 108pln w castoramie.
A tak z ciekawości: masz zamiar sam to robić?
Rozłożyć to jedno ale złożyć to co innego chyba że już takie żeczy robiłeś.
Przypomłem sobie jeszcze:
głowicę musisz podwarzyć za nadlewki po bokach i czyszczenie cię czeka bo uszczelka się rozlezie,
troche zostanie na głowicy, trochę na bloku.
Do głowicy potrzebny jest splin M12 i dobra przedłużka bo to mocno dokręcone,
zdejmowanie głowicy masz opisane w "Sam naprawiam.."
Ja rozrząd po zdjęciu zębatki podwiesiłem na swojej roboty wieszaku
tylko trzeba pilnować żeby luźno nie opadł z dolnej zębatki bo kaplyca.
Mogę ci jeszcze podpowiedzieć że do korka napinacza łańcucha klucz 32 a do samego napinacza można użyć
śruby M10 (na klucz 17) zakontrować na niej 2ie nakrętki i wsadzić łbem w napinacz a za nakrętkę ciągnąć
płaską 17ką.
Głowicę odkręcałem w odwrotnej kolejności po 1/4 obrotu.
Uszczelka goetze pod głowice+pod pokrywę zaworów i uszczelniacze=120pln-kupowałem miesiąc temu.
Komplet splinów Yato 56pln (w sklepie w Lordowie niżnym).
Klucz dymanometryczny( ) 108pln w castoramie.
A tak z ciekawości: masz zamiar sam to robić?
Rozłożyć to jedno ale złożyć to co innego chyba że już takie żeczy robiłeś.
Przypomłem sobie jeszcze:
głowicę musisz podwarzyć za nadlewki po bokach i czyszczenie cię czeka bo uszczelka się rozlezie,
troche zostanie na głowicy, trochę na bloku.
#123
Napisano 21 maja 2011 - 05:46
Dzięki Lord Zekanda, robić mam z ojcem jest mechankiem ciężarówek ,ale myślę ,że damy rade
#125 Gość__
Napisano 21 maja 2011 - 10:23
Niestety -kolega w ten sposób wywlekł gwint ze szpilki prowadnicy :shock: Trzeba lać chemię ile się da, delikatnie "przez coś" nawet puknąć kilka razy, bo może się niezły dramacik z wiertarką w tle zrobić...U mnie przy "uszczelkowej profilaktyce" wylazły obie właśnie ściągaczem dojone home made....uff Trzeba jak Kolega wyżej pisze porządne szpile i z pasownym dobrze gwintem. Jak drgnie w bloku choć dziesiąte milimetra to już nasi górą
Do czyszczenia bloku KONIECZNIE trzeba poutykać wszelkie otwory kawałkami szmatek. Jeden kawałek spieku/starej uszczelki za dużo i....
Do czyszczenia bloku KONIECZNIE trzeba poutykać wszelkie otwory kawałkami szmatek. Jeden kawałek spieku/starej uszczelki za dużo i....
#126
Napisano 21 maja 2011 - 13:00
Ciężko te sworznie wychodzą przyznaję.
Jeśli chodzi o penetratory to używam tylko i wyłącznie płynu hamulcowego, jeśli coś jest mocno zapieczone
to poleję i zostawiam do następnego dnia-rozkręciłem tak całego dawcę i odciąłem tylko 2ie śruby od
środkowego tłumika.
Kolega pisze że z ojcem mechanikiem będzie robił to sobie poradzą.
Swoja drogą fuksa chłopak ma-mój staruszek tylko flaszkę umiał odkręcić
Jeśli chodzi o penetratory to używam tylko i wyłącznie płynu hamulcowego, jeśli coś jest mocno zapieczone
to poleję i zostawiam do następnego dnia-rozkręciłem tak całego dawcę i odciąłem tylko 2ie śruby od
środkowego tłumika.
Kolega pisze że z ojcem mechanikiem będzie robił to sobie poradzą.
Swoja drogą fuksa chłopak ma-mój staruszek tylko flaszkę umiał odkręcić
#127
Napisano 21 maja 2011 - 18:21
Lord Zekanda napisał:
mój staruszek tylko flaszkę umiał odkręcić
#128
Napisano 21 maja 2011 - 18:27
Takie życie.
Dobrze, że chłopak nie ma z tym problemu.
Sam też znam ten smutny i bolesny temat, i niestety, Kania, nie można inaczej "podsumować" takiego "ojca".
Dobrze, że chłopak nie ma z tym problemu.
Sam też znam ten smutny i bolesny temat, i niestety, Kania, nie można inaczej "podsumować" takiego "ojca".
#129
Napisano 23 maja 2011 - 10:22
Panowie mam jeszcze pytanie ,czy w zestawie uszczelki pod głowice są nowe nakrętki do kolektora wydechowego :?:
#130 Gość__
Napisano 23 maja 2011 - 11:43
W zestawie uszczelki pod głowicę są zazwyczaj:
-uszczelka
-tekturka
-folia
-schemat dokręcania
-paragon
Co do kolektora wydechowego -z tego co kojarzę zaleca się(a już bankowo ja tak robiłem) ściągać głowicę z kolektorem wydechu, a bez kolektora ssącego, który należy usunąć uprzednio. Warto więc dokupić jego uszczelkę na zaś i wymienić.
-uszczelka
-tekturka
-folia
-schemat dokręcania
-paragon
Co do kolektora wydechowego -z tego co kojarzę zaleca się(a już bankowo ja tak robiłem) ściągać głowicę z kolektorem wydechu, a bez kolektora ssącego, który należy usunąć uprzednio. Warto więc dokupić jego uszczelkę na zaś i wymienić.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Dołożenie podgrzewanych lusterek |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|