ja za komplet firmy textar (2 tarcze + klocki przód) dalem z przesyłką kurierską 360 PLN u tego pana: www.automerc.pl ). niewielka różnica w cenie ale wielka w jakości
0
32 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 14 grudnia 2009 - 22:33
#22
Napisano 15 grudnia 2009 - 12:49
W cenie też spora różnica bo kolega Rafcio pisał o komplecie czterech tarcz.
Rafcio, poważnie, daruj sobie zakup jakichkolwiek części tej firmy.
Rafcio, poważnie, daruj sobie zakup jakichkolwiek części tej firmy.
#23
Napisano 15 grudnia 2009 - 20:41
fakt nie doczytalem
#24
Napisano 09 kwietnia 2010 - 13:39
Witam!
Wracam do tematu z wibracjami, bo mimo długiej i męczącej walki problem nadal istnieje. Zmiana opon z zimowych na letnie nie pomaga (a wydaje mi sie nawet, ze pogarsza sprawe, bo opony letnie sa odrobine węższe od zimowych. letnie - 185, zimowe - 195). Zmieniłem podporę wału. Zmieniłem tłumik drgań wału. Zmieniłem amortyzator drgań skrętnych. Dalej ten sam problem, nie zmienił się nawet odrobinę.
Obecny pomysł to regeneracja wału bo na wałku atakującym jest luz. Koszt 1000zł tutaj - http://www.anwa.dolpi.pl/.
Ktoś miał doświadczenia w tej kwestii??
PS. co do klocków stanęło na Ferrodo, tarcz nie zmieniałem. Na przyszłość tarcze i klocki biorę z serwisu bo są stosunkowo niedrogie (tarcze 160 przód, 180 tył).
PS2. tarcze, które mam na aucie mają małe bicie, ale nie czuć tego na pedale hamulca podczas hamowania i z tego co mówił mój mechanik nie ma szans, żeby wibracje u mnie szły od tarcz.
Pozdrowienia
Wracam do tematu z wibracjami, bo mimo długiej i męczącej walki problem nadal istnieje. Zmiana opon z zimowych na letnie nie pomaga (a wydaje mi sie nawet, ze pogarsza sprawe, bo opony letnie sa odrobine węższe od zimowych. letnie - 185, zimowe - 195). Zmieniłem podporę wału. Zmieniłem tłumik drgań wału. Zmieniłem amortyzator drgań skrętnych. Dalej ten sam problem, nie zmienił się nawet odrobinę.
Obecny pomysł to regeneracja wału bo na wałku atakującym jest luz. Koszt 1000zł tutaj - http://www.anwa.dolpi.pl/.
Ktoś miał doświadczenia w tej kwestii??
PS. co do klocków stanęło na Ferrodo, tarcz nie zmieniałem. Na przyszłość tarcze i klocki biorę z serwisu bo są stosunkowo niedrogie (tarcze 160 przód, 180 tył).
PS2. tarcze, które mam na aucie mają małe bicie, ale nie czuć tego na pedale hamulca podczas hamowania i z tego co mówił mój mechanik nie ma szans, żeby wibracje u mnie szły od tarcz.
Pozdrowienia
#25
Napisano 20 września 2015 - 16:06
Myślę że temat został przewałkowany setki razy pomiędzy mercedesowcami. Tak więc czym spowodowane jest drganie kierwnicy przy prędkości 110? Dzieje się to u mnie jak i u kolegi.
#26
Napisano 20 września 2015 - 16:13
Niewyważone koła, jajowate opony, krzywe felgi, luzy w układzie napędowym, niewyważony wał napędowy, uszkodzone łączniki wału. Do wyboru, z czego dwa ostatnie to wibracje wysokiej częstotliwości. Zza klawiatury nie da się tego naprawić czy ocenić.
#27
Napisano 20 września 2015 - 16:55
Nie wykluczam żadnego z powyższych, lecz po wymianie kół na letnie jest to samo. U kolegi też to jest na zimowych i na letnich. Osobiście wiem że jest ostro wyrąbany stabilizator, a po wymianie go napisze czy to było to.
Oczywiście to tylko przy prędkości 105-110
Oczywiście to tylko przy prędkości 105-110
#28
Napisano 20 września 2015 - 17:04
Jak mozna jezdzic mercedesem i nie wiedziec ze przedewszystkim drganie kierownicy przy jakiejs tam predkosci jest spowodowane wyrebanym amortyzatorem drgan poprzecznych kolumny kierowniczej.prosze wejsc pod samochod,zdiac przednia oslone silnika i odkrecic amortyzator,sachs lub stabilus kosztuje w granicach 80-120 zl.
#29
Napisano 20 września 2015 - 17:50
A nie zawsze. Jeździłem kilkoma samochodami z w ogóle zdemontowanym tym amortyzatorem i nie było żadnych wibracji. W moim samochodzie ostatnio się wylał i gdyby nie to, że zauważyłem resztki oleju na nim, to bym nie pomyślał, że jest coś nie tak. Amortyzator był całkowicie pozbawiony oleju, przesuwał się całkowicie luźno od początku do końca i żadnych, jakichkolwiek drgań nie było do ok 160 km/h (dalej nie sprawdzałem). Ale nie znaczy to, że on do niczego nie służy - do czegoś w końcu go tam zamontowali i nałożenie się kilku usterek, np wylany amortyzator i za duży luz na łożyskach kół przednich może dać takie objawy.
Trzeba jeszcze określić częstotliwość tych wibracji - czy są to mocne szarpnięcia kierownicą o niskiej częstotliwości czy drgania o małej amplitudzie ale bardzo wysokiej częstotliwości (coś a'la wibracje telefonu).
Trzeba jeszcze określić częstotliwość tych wibracji - czy są to mocne szarpnięcia kierownicą o niskiej częstotliwości czy drgania o małej amplitudzie ale bardzo wysokiej częstotliwości (coś a'la wibracje telefonu).
#30
Napisano 20 września 2015 - 21:13
Źle wyważone koła ,przy tych prędkościach przeważnie czuć na kierownicy ,przy 120km/h jest ok przy 130km/h powraca ,jedź na ul.Puławską przy Macu gość wyważa koła na aucie i jest perfect.
Użytkownik melfio1 edytował ten post 20 września 2015 - 21:15
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|
||
[w201] 2.0E '89 brak wspomagania kierownicy (nieregularnie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lukasz1990Orange |
|
||
[124] Zmiana kierownicy pod zwijkę na ślizgi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | VALENTINE |
|