Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Kluczyk na podczerwień - wymiana


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   MercPO


  • Postów: 35
  • Na forum od: 17 sty 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300TE 4matic

Napisano 31 stycznia 2017 - 17:20

Wyświetl postUżytkownik skmh dnia 16 października 2008 - 06:23 napisał

W Poznaniu jest elektryk ,ktory ma dostęp do obudów oryginalnych i naprawia piloty z irdą . A co do 2 grotów daj spokój zrób jak box pisze bo to dobre rozwiązanie
Jakiś namiar proszę :-) Chciałbym oryginalną obudowę a nie jakąś chińska tandetę ;-)



#22 Offline   emesok


  • Postów: 4
  • Na forum od: 30 lip 2019
  • Miejscowość: Będzin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 października 2019 - 23:07

Witam, mam problem na własne życzenie :). Mercedes e280 1994 rok. Posiadałem tylko jeden kluczyk (scyzoryk, podczerwień), postawiłem samochód w garażu, nie zamykałem go i po miesiącu zorientowałem się ze zgubiłem gdzieś kluczyk. Generalnie auta nie używam na codzień i trudno skojarzyć gdzie ów kluczyk leży. Jakie są teraz możliwości. Aso ale czy dorobią grot jak nie ma wzoru. Wyjąc wkładkę, dorobić grot i kupić używany - czy da się skonfigurować podczerwień i co z immobilizerem. Poczytałem ale odpowiedzi nie znalazłem. Dzięki za rady :) a może jakieś namiary na fachowców.


#23 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 28 października 2019 - 21:11

W Aso po numerach VIN dorobią bez problemu

#24 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 31 października 2019 - 07:44

Po tylu latach nie ma gwarancji ze zamki nie zostały już zmienione.

#25 Offline   Vinnie


  • Postów: 134
  • Na forum od: 06 maj 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 listopada 2019 - 22:06

Wyświetl postUżytkownik emesok dnia 27 października 2019 - 23:07 napisał

Witam, mam problem na własne życzenie :). Mercedes e280 1994 rok. Posiadałem tylko jeden kluczyk (scyzoryk, podczerwień), postawiłem samochód w garażu, nie zamykałem go i po miesiącu zorientowałem się ze zgubiłem gdzieś kluczyk. Generalnie auta nie używam na codzień i trudno skojarzyć gdzie ów kluczyk leży. Jakie są teraz możliwości. Aso ale czy dorobią grot jak nie ma wzoru. Wyjąc wkładkę, dorobić grot i kupić używany - czy da się skonfigurować podczerwień i co z immobilizerem. Poczytałem ale odpowiedzi nie znalazłem. Dzięki za rady :) a może jakieś namiary na fachowców.

To masz dwa problemy: mechaniczny i elektryczny. Jedno z rozwiązań problemu elektrycznego (czyli pilot na podczerwień) znajdziesz w moim wątku:
http://mb201-124.eu/...bia-na-miejscu/
W skrócie: szukasz samochód dawcę do którego jest jeszcze działający kluczyk, wymontowujesz z niego moduł IRDY (jest po tylną kanapą, pod wykładziną podłogową, w kombi po prawej stronie, podejrzewam, że w sedanie również) i zabierasz razem z kluczykiem.
Rozwiązanie drugie: tu na forum jest użytkownik Kieta84 (http://mb201-124.eu/user/1183-kieta84/), który oferuje, że potrafi taki kluczyk dorobić. Musisz mu wysłać swój moduł IRDY.
Rozwiązanie trzecie: zapytaj się w ASO. Może udało się wznowić produkcję scalaków do pilotów.
Problem mechaniczny - czyli dorobienie samego grotu. Ja bym spróbował tak, że wyciągnąłbym którąś z wkładek zamka, jeżeli jest to możliwe bez oryginalnego grotu i zaniósł do zakładu, gdzie dorabiają klucze samochodowe. Powinni dać radę dorobić grot pod wkładkę. Rozwiązanie drugie: ASO. Tu nie powinno być problemu z dorobieniem samego grotu.








Podobne tematy Zwiń