Mam problem bo cos mi ostro rzezbi z przodu silnika. Slychac chrobotanie. Na wolnych obrotach bez dodawania gazu nie ma zadnych dzwiekow. Po dodaniu gazu im wyzsze obroty tym bardziej halasuje. Dzwiek dochodzi z przodu silnika wiec obstawiam albo pompe wody albo pompe podcisnienia. Sklaniam sie bardziej ku pompie podcisnienia. Czy mozliwe zeby ona tak rzezbila ???
Wydaje mi sie ze oslably mi tez hamulce.
Czy pompa podcisnienia od diesla 2.0 i od diesla 2.5 jest taka sama ???
0
[W201/124] Cos chrobocze z przodu silnika
Rozpoczęty przez magik, kwi 16 2007 20:47
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 kwietnia 2007 - 20:47
#2
Napisano 16 kwietnia 2007 - 21:17
magik, Jest
Tzn. pasuje .
Tzn. pasuje .
#3
Napisano 16 kwietnia 2007 - 21:38
Myslicie ze duza szansa ze to pompa pada ??? Koles mechanik mi powiedzial ze to ona wedlug niego. Jest tam w niej cos co moze chrobotac ???
#4
Napisano 16 kwietnia 2007 - 22:12
magik napisał:
Myslicie ze duza szansa ze to pompa pada ??? Koles mechanik mi powiedzial ze to ona wedlug niego. Jest tam w niej cos co moze chrobotac ???
Łożysko
#5
Napisano 16 kwietnia 2007 - 22:20
Wlasnie cos czytalem juz gdzies no i wszystko na to wskazuje. Bede robil podmianke i zobaczymy co z tego wyjdzie. Czy ktos juz wymienial pompe vacu w swojej ??? Duzo zabawy ???
#6
Napisano 05 maja 2007 - 00:27
magik napisał:
Wlasnie cos czytalem juz gdzies no i wszystko na to wskazuje. Bede robil podmianke i zobaczymy co z tego wyjdzie. Czy ktos juz wymienial pompe vacu w swojej ??? Duzo zabawy ???
Ja mam podobnie z tym hrabotaniem.Wymieniłem swożnie ale niestety to nic nie pomogło.A jak ci się objawia?Bo mi przy dość mocznym skręcie np przy zawracaniu.
#7
Napisano 05 maja 2007 - 00:42
djjjj, mi się wydaje że to są dwie różne usterki (Twoja i magika).
A może Twoje chrobotanie (chociaż bardziej winno być wycie) przy ostrym skręcie to po prostu to, że masz koniec skrętu i pompa wspomagania hałasuje - tak jak to jest w każdej, zdrowej 190-tce.
Tak mi się skojarzyło przez ten ostry skręt/zawracanie które opisałeś.
A może Twoje chrobotanie (chociaż bardziej winno być wycie) przy ostrym skręcie to po prostu to, że masz koniec skrętu i pompa wspomagania hałasuje - tak jak to jest w każdej, zdrowej 190-tce.
Tak mi się skojarzyło przez ten ostry skręt/zawracanie które opisałeś.
#8
Napisano 05 maja 2007 - 13:21
The Boss,
Aha to nie wiedziałem że tak jest ,dzięki bo już myślałem że znowu będę potrzebował kasiore
Aha to nie wiedziałem że tak jest ,dzięki bo już myślałem że znowu będę potrzebował kasiore
#9
Napisano 05 maja 2007 - 17:15
djjjj napisał:
The Boss,
dzięki bo już myślałem że znowu będę potrzebował kasiore
dzięki bo już myślałem że znowu będę potrzebował kasiore
No może troszkę. Sprawdź poziom oleju w zbiorniczku pompy. Jak za mało albo stary i filtr brudny to daje takie objawy przy pełnym skręcie
BogdanK pozdrawia
#10
Napisano 05 maja 2007 - 17:25
bogdan11, niekoniecznie. Ten dźwięk o którym ja mówię, a którego do końca nie sprecyzował djjjj - występuje w naszych autach jako coś normalnego. Ja miałem ten dźwięk i przed wymianą płynu w pompie wspomagania (wraz z filterkiem) i po wymianie. Ojciec też tak ma w swojej 190.
Gdy stojąc z włączonym silnikiem, skręcisz kierę do skrajnego położenia w jedną lub drugą mańkę - z pompy wydobywa się taki specyficzny dźwięk - (oglądałeś Robocop'a? Jak robot chodził to był podobny dźwięk do tego - z pompy). To jest sygnał że koła są maksymalnie skręcone i dalej nie pójdzie, lub napotkałeś jakiś opór (np. krawężnik).
Dalej nie wiem czy to zjawisko (normalne zresztą) występuje u djjjj. Bo jeżeli to jest na prawdę CHROBOTANIE, to stawiałbym na drążki albo sworznie, ale pisze że sworznie wymienione więc nie wiem już. Napisz jeszcze czy to się dzieje podczas jazdy czy jak stoisz.
Gdy stojąc z włączonym silnikiem, skręcisz kierę do skrajnego położenia w jedną lub drugą mańkę - z pompy wydobywa się taki specyficzny dźwięk - (oglądałeś Robocop'a? Jak robot chodził to był podobny dźwięk do tego - z pompy). To jest sygnał że koła są maksymalnie skręcone i dalej nie pójdzie, lub napotkałeś jakiś opór (np. krawężnik).
Dalej nie wiem czy to zjawisko (normalne zresztą) występuje u djjjj. Bo jeżeli to jest na prawdę CHROBOTANIE, to stawiałbym na drążki albo sworznie, ale pisze że sworznie wymienione więc nie wiem już. Napisz jeszcze czy to się dzieje podczas jazdy czy jak stoisz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|