a jaki dokladnie olej Liqui Moly zalałeś?
4
880 odpowiedzi w tym temacie
#161
Napisano 25 listopada 2009 - 08:25
#162
Napisano 25 listopada 2009 - 18:46
15W40 - mineralny, autko ma już trochę najechane, pokazuje prawie 0,5 mio http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_wink.gif)) ciśnienie na ciepły, prawie 2, ale niczego mu nie mogę zarzucić http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_wink.gif)) Na wiosnę coś go może podleczę ...
#163
Napisano 01 grudnia 2009 - 18:08
Panowie a czy naprawdę warto zalać taki olej?? Chodzi mi o Liqui Moly. Link Allegro Co o tym sądzicie:?:
#164
Napisano 01 grudnia 2009 - 18:41
Olej jak olej,pudełeczko fajne
Ja w swoim 124 E300D 24V śmigam na Castrol 10/40 ,ma 350tyś na liczniku i silnik burza.
W 123 240D lałem też Castrol ale 15/40,beczułka miała prawie milion nakulane
Castrol(kryptoreklama) to takie moje zboczenie,do moich motorków też taki używam(Junak,Moto Guzzi)
Ja w swoim 124 E300D 24V śmigam na Castrol 10/40 ,ma 350tyś na liczniku i silnik burza.
W 123 240D lałem też Castrol ale 15/40,beczułka miała prawie milion nakulane
Castrol(kryptoreklama) to takie moje zboczenie,do moich motorków też taki używam(Junak,Moto Guzzi)
#165
Napisano 05 grudnia 2009 - 12:16
W odpowiedzi na wczesniejsze pytania kolegów: zalałem LIQUI MOLY SUPER LEICHTLAUF 10W40 kupiony u przedstawiciela we Wrocławiu na ul.Gazowej. Wcześniejsze oleje made in EU - Shell w promocji w hipermarkecie Auchan a Castrola zalali mi na warsztacie z beczki.
#166
Napisano 05 grudnia 2009 - 20:35
koledzy ile wlewacie oleju do 300d przy wymianie???duzo scieka z filtra???bo rano mam ponad max troszke a wlalem 6,5 przy wymianie....spuscic lepiej czy tak powinno byc???
#167
Napisano 06 grudnia 2009 - 00:19
300 Td do swojego wlałem coś koło 7 i mam normalnie 3/4 stanu, ja bym nic nie zlewał, sam sobie z tym poradzi - do filtra z 6-7 setek wejdzie, to nawet duży "pojemnik";))
#168
Napisano 06 grudnia 2009 - 01:13
ale to normalne jest myslicie???
#169
Napisano 06 grudnia 2009 - 11:02
instrukcja mówi 7-7,5l oleju do takiego silnika - też byłem zaskoczony, ale to 300-tka, 147 kM, rocznik 1991 i Mercedes;). Jak ktoś śmigał "Japończykami"," francuzami" - to napewno się zdziwi :shock:, do silników o podobnej mocy wchodzi 4-6l oleju max. Na wszelki wypadek sprawdź bagnet, czy masz oryginał od tego silnika - ja wlałem co książka pisze, i mam 3/4 stanu.
#170
Napisano 06 grudnia 2009 - 12:27
a jak to kolego sprawdzic czy jest orginalny od tego silnika????
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|