

ke-jet, wtrysk gazu.
#21
Napisano 25 czerwca 2011 - 12:22
Najlepiej jest szukać na allegro (często trzeba patrzeć) nieraz ktoś sprzedaje używaną instalację OMVL mi właśnie raz przepadła sprzed nosa za nieduże pieniądze (ktoś kupił przede mną) ponieważ chciałem się skontaktować ze sprzedającym czy chce sam sterownik sprzedać no i zanim się dodzwoniłem to już ktoś kupił
#22
Napisano 25 czerwca 2011 - 14:19
#23
Napisano 25 czerwca 2011 - 16:52
#24 Gość__
Napisano 05 lipca 2011 - 22:08
#25
Napisano 12 sierpnia 2011 - 16:46

Jacek.szewczyk napisał:
Wszystko się ładnie klaruje tylko jak by ktoś mógł powiedzieć skąd ta instalacja "wie" o "początku" wtrysku?



Bo już do czasów wtrysków wystarczą w zupełności te rzeczy które klarownie wymienił kolega wyżej

Jak ktoś wie o co mi chodzi to proszę o dpowiedź/naprowadzenie bo coś mi świta, ale mam jeszcze kilka wątpliwości jak to działa

#26
Napisano 14 sierpnia 2011 - 12:06
Natomiast z czujnika w aparacie zapłonowym sterownik pobiera sygnał, który wskazuje mu "początek" wtrysku i obroty silnika.
#27
Napisano 14 sierpnia 2011 - 12:23


Ważne na pewno żeby potencjometr klapy spiętrzającej działał prawidłowo.
#28
Napisano 14 sierpnia 2011 - 12:41
#29
Napisano 17 sierpnia 2011 - 12:00

A jak wygląda odcięcie paliwa po przejsciu na gaz? Trzeba montować dodatkowy moduł czy już w sterowniku jest taka opcja? Bo wiadomo, w normalnej sekwencji sterownik odcina wtryski paliwowe i tyle.
#30
Napisano 17 sierpnia 2011 - 19:38
Sterownik omvl, chyba jest jeszcze produkowany.
Mogą być obawy przy precyzji i spalaniu, ale nie odczułem różnicy w stosunku do innych sekwencji, a jeździłem różnymi i na forum też było dużo. Sterowniki benzyny, z których typowe sekwencje pobierają czasy otwarcia wtrysków, ustalają te czasy na podstawie takich samych czujników, z jakich korzysta sterownik omvl. To jest rozwiązanie typowe.
Odcięcie paliwa można zrobić na dwa sposoby, albo przez przekaźnik odcinasz pompę paliwa albo montujesz moduł stop KE. Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety, ale nie będę już tego pisał, bo było o tym już dużo na forum.
#31
Napisano 17 sierpnia 2011 - 22:47
Jacek.szewczyk napisał:
Ok, nie ma co się rozpisywać

Ke-jet wszystkim daje w tyłek, ale trzeba pamiętać że jest to mechanika precyzyjna i jeśli działa sprawnie to rzeczywiście szacunek dla konstruktora.
#32
Napisano 17 sierpnia 2011 - 23:14


#33
Napisano 18 sierpnia 2011 - 08:07
Z gazownikami to często jest tak, że wyspecjalizują się w kilku instalkach i mówią wszystkim, że właśnie te są najlepsze, a wszystkie inne to do niczego... Myślę że zamontowałby to ktoś, kto ma pojęcie o instalkach omvl, bo ta sekwencja niewiele różni się od typowych sekwencji, elementy są typowe dla sekwencji, a różnica tylko w podłączeniu sterowania. A jak ktoś ma o sekwencjach trochę pojęcia, to dałby radę zrobić to samemu. Ze sterownikiem też nie ma wielkiej filozofii, podłączysz laptopa przez interfejs, wprowadzisz mu tylko wartości czujników i na ustawieniach standardowych już będzie chodził. Mapa wtrysku i inne ustawienia są w sterowniku, a jak chcesz, to możesz sobie zmienić po swojemu.
#34
Napisano 20 sierpnia 2011 - 10:18
#35
Napisano 20 sierpnia 2011 - 20:17
#36
Napisano 21 sierpnia 2011 - 21:02
#37
Napisano 22 sierpnia 2011 - 20:03
#38
Napisano 07 listopada 2011 - 15:57
mogę kupić taki sterownik niestety jest bez wiązki kabli i tu pytanie czy wiązka podejdzie z innej wersji Dream XXI ??
Chcę wrzucić jakiś gaz do swojego M103 - niestety tylko sekwencje montowane w polsce mają papierki do niemieckiego urzędu, a auto zarejestrowane mam w dojczach

Znacie jakieś inne firmy montujące gaz z papierami do niemiec poza AUTO-MIX w Strzyszowie ?
#39
Napisano 08 listopada 2011 - 16:09
To znaczy wyprowadzenia (sygnały wyjściowe) powinny być takie same. Od strony sterowania podłączenia do aparatu zapłonowego i map sensora też tak samo, jedyne co musisz zrobić, to zlikwidować z wiązki podłączenia do wtrysków benzyny, a przewody wykorzystać do podłączenia TPSu i sądy lambda. I uważaj na kolejność przewodów we wtyczce, bo tam musi wszystko grać.
#40
Napisano 15 marca 2012 - 21:08
Tak czy tak może ktoś jednak zna jakiś inny sterownik lpg który da radę sam sobie wypracować sygnał do wtryskiwaczy, bez ecu silnika?
Z tego co sam sprawdziłem to żaden stag czy "king" nie ma takiej opcji.