Szymtro,
ja kiedyś z kolegą próbowaliśmy w jego Oplu przy pełnej sekwencji ustawienia wtrysku na 2 i na 1, powiem, że różnicy nie odczułem.
Ale myślę, że lepiej ustawić na 1 wtrysk tylko w czasie suwu ssania. Wtedy zyskasz lepsze wypełnienie komory spalania, pod ciśnieniem podasz paliwo. A przy ustawieniu na 2, to stracisz na żywotności samego wtryskiwacza, wtrysk bądzie pracował krócej, ale dwa razy częściej. Jeszcze przy wolnych wtryskach (długi czas otwarcia i zamknięcia) może być problem z wydajnością przy wyższych obrotach silnika, wtedy wtryski mogą nie wyrabiać się w czasie.
2
ke-jet, wtrysk gazu.
Rozpoczęty przez szymtro, lis 13 2008 00:11
111 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 01 lipca 2013 - 15:46
#82
Napisano 16 lipca 2013 - 21:11
Czy ktoś kojarzy czy w ogóle i jak ma rozwiązane wzbogacenie mieszanki po wciśnieciu pedału przyspieszenia?
#83
Napisano 12 listopada 2013 - 15:18
Moim zadniem probujecie wywazac otwarte drzwi. Konstruowanie magicznych pudelek generujacych impuls dla "sekwencji" tak jak w omawianym Audi mija sie z celem. Ta zalozna instalacja na Stagu pracuje i tak w trybie polsekwencyjnym wiec rewelacji nie ma. Macie gotowe patenty: Landi Renzo IGS/LIS, Omvl C, Bigas GIS, Romano RIS. Wystarczy ich poszukac w uzywce na alledrogo. Ja sam uzywam i znam doswiadczenia inncyh uzyrkowanikow z IGS/LIS. Wszyscy sa zadowoleni z pracy wtrysku ciaglego. Uwierzcie sam na sobie przerabialem I/II gen oraz Blosa. Nie ma porownania. Omvl/Bigas/Romano to instalacje pracujace takze w full grupie tylko zamiast silniczkow krokowych jak w IGS/LIS maja wtryskliwacze.
#85
Napisano 21 listopada 2013 - 20:23
zgadza sie troche tego jezdzi jednak i tak w wiekszosci na fullgrupie co powoduje ze dziala jak III gen. z tym tylko ze ma wtryskiwacz
#88
Napisano 04 grudnia 2013 - 21:33
Sprawdza się to w praktyce ? działa z KE-J ?
#89
Napisano 04 grudnia 2013 - 21:47
IGS / III gen działa najlepiej ze wszystkich generacji które można zamontować w KE-Jetronicu
#90
Napisano 04 grudnia 2013 - 21:50
To wiem ale czy jest to działanie bezproblemowe jak w elektronikach czy jednak nie da się osiągnąć takiego poziomu ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|