Skocz do zawartości




- - - - -

ke-jet, wtrysk gazu.


111 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   Jacek.szewczyk


  • Postów: 43
  • Na forum od: 26 lis 2008
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 lipca 2013 - 15:46

Szymtro,
ja kiedyś z kolegą próbowaliśmy w jego Oplu przy pełnej sekwencji ustawienia wtrysku na 2 i na 1, powiem, że różnicy nie odczułem.
Ale myślę, że lepiej ustawić na 1 wtrysk tylko w czasie suwu ssania. Wtedy zyskasz lepsze wypełnienie komory spalania, pod ciśnieniem podasz paliwo. A przy ustawieniu na 2, to stracisz na żywotności samego wtryskiwacza, wtrysk bądzie pracował krócej, ale dwa razy częściej. Jeszcze przy wolnych wtryskach (długi czas otwarcia i zamknięcia) może być problem z wydajnością przy wyższych obrotach silnika, wtedy wtryski mogą nie wyrabiać się w czasie.



#82 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 16 lipca 2013 - 21:11

Czy ktoś kojarzy czy w ogóle i jak ma rozwiązane wzbogacenie mieszanki po wciśnieciu pedału przyspieszenia?

#83 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 12 listopada 2013 - 15:18

Moim zadniem probujecie wywazac otwarte drzwi. Konstruowanie magicznych pudelek generujacych impuls dla "sekwencji" tak jak w omawianym Audi mija sie z celem. Ta zalozna instalacja na Stagu pracuje i tak w trybie polsekwencyjnym wiec rewelacji nie ma. Macie gotowe patenty: Landi Renzo IGS/LIS, Omvl C, Bigas GIS, Romano RIS. Wystarczy ich poszukac w uzywce na alledrogo. Ja sam uzywam i znam doswiadczenia inncyh uzyrkowanikow z IGS/LIS. Wszyscy sa zadowoleni z pracy wtrysku ciaglego. Uwierzcie sam na sobie przerabialem I/II gen oraz Blosa. Nie ma porownania. Omvl/Bigas/Romano to instalacje pracujace takze w full grupie tylko zamiast silniczkow krokowych jak w IGS/LIS maja wtryskliwacze.

#84 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 21 listopada 2013 - 19:38

a propo tematu:

http://motolider.oto...-C31255767.html

#85 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 21 listopada 2013 - 20:23

zgadza sie troche tego jezdzi jednak i tak w wiekszosci na fullgrupie co powoduje ze dziala jak III gen. z tym tylko ze ma wtryskiwacz

#86 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 04 grudnia 2013 - 20:35

Co to za instalacja? - silnik 3.0

Dołączona grafika

#87 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 04 grudnia 2013 - 21:16

Wyświetl postUżytkownik RolandV dnia 04 grudnia 2013 - 20:35 napisał

Co to za instalacja? - silnik 3.0

Jest to wlasnie Landi Renzo IGS czyli wtrysk ciagly gazu.

#88 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 04 grudnia 2013 - 21:33

Sprawdza się to w praktyce ? działa z KE-J ?

#89 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 grudnia 2013 - 21:47

IGS / III gen działa najlepiej ze wszystkich generacji które można zamontować w KE-Jetronicu

#90 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 04 grudnia 2013 - 21:50

To wiem ale czy jest to działanie bezproblemowe jak w elektronikach czy jednak nie da się osiągnąć takiego poziomu ?








Podobne tematy Zwiń