Skocz do zawartości




- - - - -

ke-jet, wtrysk gazu.


111 odpowiedzi w tym temacie

#111 Offline   Jacek.szewczyk


  • Postów: 43
  • Na forum od: 26 lis 2008
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 lutego 2014 - 09:20

Szymtro,
to chyba jest tak, że na postoju na wolnych obrotach przed przepustnicą będzie atmosferyczne, a za przepustnicą (od strony zaworów) będzie jakaś tam niewielka wartość ciśnienia. Natomiast przy wyższych obrotach przed przepustnicą znów będzie atmosferyczne, a za przepustnicą już się trochę podniesie. W czasie jazdy pozostanie podobnie, pod warunkiem że rurę od wlotu powietrza odegniesz do tyłu, tak aby bezpośrednio nie łapała pędu powietrza. Bo jak rura pozostanie po staremu (czyli fabrycznie), to pęd powietrza przed przepustnicą może podnosić tam ciśnienie atmosferyczne.
Te moje pomiary rzeczywiście wyszły większe, ale zasada jest ta sama. Chyba przez to, że wartości odczytywałem z laptopa, który zmienia rezystancję map sensora na wartości, a map sensor nie jest dokładny i nie musi, bo dla sterownika najważniejsza jest wielkość zmiany ciśnienia, a nie dokładna jego wartość. A przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu, to pewnie dochodzi duża bezwładność tego czujnika.
Czyli w Twojej konstrukcji korekta po ciśnieniu wcale nie jest taka ważna, czyli teoretycznie powinno być OK.



#112 Offline   gabriel0


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 lip 2010
  • Miejscowość: Góra Kalwaria
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Motorower t-1

Napisano 08 września 2020 - 20:01

Czy ma ktoś instrukcję do omvl dream C ? Interesuje mnie czy sterownik pracuje również w nadciśnieniu, tzn turbo.








Podobne tematy Zwiń