Witam
czy ktoś z Was miał problem z wyskakującym trzecim biegiem (skrzynia manualna).. zazwyczaj dzieje się to w przypadku najechania na jakąś nierówność na drodze ale nie jest to regułą tzn nie za każdym razem bieg wyskakuje.. czy to jakiś poważny defekt ? kolega mi mówił że to mogą być synchronizatory.. jeśli jest tam wogóle coś takiego
1
28 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 listopada 2008 - 09:47
#2
Napisano 13 listopada 2008 - 14:38
cayenne napisał:
problem z wyskakującym trzecim biegiem (skrzynia manualna)
Wygląda mi to na przesuwkę biegów 3-4. Oczywiście synchronizator do kontroli. Czy zdarza się też wyskakiwanie biegu gdy nagle depniesz gaz do dechy lub jadac szybko na tym biegu hamujesz silnikiem?
#3
Napisano 13 listopada 2008 - 14:44
przy hamowaniu silnikiem na pewno nie a przynajmniej nie zauważyłem czegoś takiego do tej pory..
co do wyskakiwania po wdeptaniu gazu to nie jestem pewien ale powiedziałbym ze raczej tak..
orientacyjnie na jakie koszty się przygotować żeby to wymienić ?
co do wyskakiwania po wdeptaniu gazu to nie jestem pewien ale powiedziałbym ze raczej tak..
orientacyjnie na jakie koszty się przygotować żeby to wymienić ?
#4
Napisano 13 listopada 2008 - 14:49
Cytat
orientacyjnie na jakie koszty się przygotować żeby to wymienić ?
Robocizna (wyjęcie skrzyni, naprawa i jej montaż to około 350 - 450PLN, plus olej oraz części: synchronizator 150PLN, przesuwka droższa - ceny za części z ASO bo nowych nigdzie indziej nie kupisz, na szrocie synchronizator+przesuwka około 100-150PLN). Trzeba się liczyć, że zdejmując skrzynię ujrzysz tarczę sprzęgłową oraz łącznik elastyczny, a ich wymiana może podnieść koszty operacji o około 500-700 PLN
#5
Napisano 13 listopada 2008 - 14:52
dziekuje za info
poszło pomógł
poszło pomógł
#6
Napisano 13 listopada 2008 - 14:58
cayenne napisał:
poszło pomógł
Jeżeli będziesz chciał to zrobić w dobrych pieniądzach to się odezwij. Masz do nas około 80km. Dostaniesz rabat
#7
Napisano 14 listopada 2008 - 15:05
Wcześniej sprawdź jednak regulację cięgien idących pod podłogą od lewarka do skrzyni. Sa tam też tulejki gumowe na końcach i być może zwyczajnie cięgno jest wtedy za krótkie/długie i nie wbija biegu jak powinno.
#8
Napisano 14 listopada 2008 - 15:12
a to możliwe żeby te cięgna się wydłużyły od ekplatacji (bo nie podejrzewam że się skróciły).. ten problem z wyskakiwaniem biegu 3ego zaczął się jakieś kilka miesiecy temu..
nie narasta jeśli chodzi o częstotliwość - po prostu czasami się zdaża
nie narasta jeśli chodzi o częstotliwość - po prostu czasami się zdaża
#9
Napisano 04 maja 2010 - 12:25
Witam mam podobny problem w Miśku W124 300d E-klasa z 94 roku wyskakuje 3 bieg.Jak przyspieszam na trójce to bieg nie wyskoczy a jak puszcze gaz to po jakimś czasie bieg wyskoczy.W czasie jak wyskakuje to nic nie stuka ani nic nie puka i nie szumi.Mam pytanko co może być powodem takiego stanu rzeczy???Czy to jest sprawa drążków czy już problemem jest wnętrze skrzyni???Jeżdżę tak już 8 miesięcy i nic się więcej nie dzieje. Za informacje z góry dziękuje. Pozdrawiam.
#10
Napisano 05 maja 2010 - 20:45
Kawa, na 90% źle wyregulowane cięgna, od tego zacznij bo nic nie kosztuje
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|